LinkedIn modernizuje vzhled uživatelských profilů

Během včerejška začala sociální síť LinkedIn svým uživatelům převádět vzhled profilů na nový design. Na rozdíl od zavedeného postupu na Facebooku se převedeným uživatelům zobrazují v novém designu všechny profily, tedy i u uživatelů, kteří zatím sami vidí design postaru.

Změn si první všimla Donna Serdula z LinkedIn-Makeover.com, později je serveru LATimes potvrdila také samotná společnost. Nový design je jednodušší, obsahuje méně odkazů (odkazy na Twitter, weby a další místa se přesunuly pod položku Contact Information), větší profilové foto a zjednodušené resumé. Vlastní představení majitele profilu se přesunulo výš.

Nový vzhled profilů na LinkedIn

“Soustředíme se na to, aby pro uživatele LinkedIn bylo jednodušší získat z našich služeb co nejvíc, a to tak, že vytváříme jednodušší, relevantnější a sociálnější zkušenosti. Tento nový vzhled a dojem z profilů je prvním krokem k mnoha dalším změnám, které na LinkedIn profily dorazí během letoška,” napsala mluvčí sociální sítě LATimes.

Ti, kterým již byl redesign aktivován, uvidí nový vzhled na všech profilech napříč sociální sítí. Naopak pokud ještě nový vzhled nemáte, budou se vám všechny profily zobrazovat postaru.

Via VB

Total
0
Shares
Další články