LinkedIn má novou aplikaci pro sběr informací o uchazečích o práci

Nová aplikace CheckIn od sociální sítě profesionálů zjednoduší všem hledačům talentů a lovcům mozků získávání a přechovávání informací o studentech a dalších lidech, kteří mají zájem o práci. Kromě základních dat navíc pracuje také s jejich talenty.

Hledači talentů a lidé, kteří se za své společnosti účastní jobfair akcí a pracovních veletrhů na univerzitách, vědí své o tom, jak těžkopádné může být přímo na místě získávat a ukládat informace o studentech, kteří projeví zájem o práci. Není divu, že se tito lidé často uchýlí k pouhému předání kontaktu v podobě e-mailu, a to, zda student životopis pošle či nikoliv, již nechají na něm.

Služba CheckIn od LinkedIn může tuto situaci významně usnadnit. V jednoduché mobilní aplikaci může student v několika jednoduchých krocích zadat své kontaktní údaje, podle nichž aplikace identifikuje jeho LinkedIn profil, a navíc lze získat i doplňující informace o zájmech kandidáta. Všechny informace jsou po zadání automaticky uloženy a aplikace se znovu přepne do uvítací obrazovky, kde bude čekat na dalšího zájemce.

Výhodou oproti papírovým životopisům či životopisům zasílaným v podobě dokumentu e-mailem je, že aplikace údaje, které sbírá (jméno a příjmení, telefonní číslo a e-mail, případně doprovodné údaje o oblastech zájmu uchazeče) ukládá rovnou v elektronické formě, ze které je rychlejší tyto údaje převést do případného interního systému. Aplikace umožňuje řadu přizpůsobení podle vlastních potřeb, včetně odeslání e-mailu s dalšími informacemi buď všem, nebo jen vybraným uchazečům.

Služba je sice primárně zaměřena na studentstvo, které je přece jen technologicky aktivnější a otevřenější než starší skupiny v populaci, ušetřit práci ale může hledačům talentů i mimo prostředí univerzit. Největším potenciálním přínosem je čas, který aplikace šetří při sběru dat o kandidátech a jejich převádění do interních systémů. Díky tomu se místo sběru informací lze soustředit na komunikaci s uchazeči.

Via LinkedIn

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Aperol proti všem: Takhle vypadá jeho guerilla na LinkedIn

Aperol Spritz se pustil do LinkedInu, tedy do sítě, které se tu značky marketingově spíše vyhýbají. A rovnou guerillově. "Experiment" na síti si firma chválí, schytala ale řadu hejtů – ne od cílové skupiny, ani od těch, kteří do ní nepatří a komunikaci nepochopili, ale rovnou od marketingových specialistů.
Přečtěte si více

Nejzajímavější sociální a mobilní kampaně

Google Street View, Instagram, Flickr, Foursquare, bannerová reklama a samozřejmě Facebook a Twitter. Náš tradiční výběr zajímavých internetových kampaní tentokrát zahrnuje využití všech myslitelných služeb a některé kousky se opravdu povedly. A dokonce díky jedné z nich vznikl úplně nový reklamní formát.
Přečtěte si více

Oreo svedlo další “souboj” na Twitteru, tentokrát ho vyzval Kit Kat

Srandičky s hashtagy nebo vtipné falešné účty celebrit jsou jistě skvělá zábava, za královskou disciplínu ale na Twitteru rozhodně považujeme špičkování mezi značkami. Vybalancované souboje v pohotovosti a kreativitě administrátorů mohou přinést spoustu plusových bodů všem zúčastněným (pokud některá ze stran neztratí hlavu), stejně jako aktuálně Kit Kat a Oreu.