Určitě nejsme jediní, kdo zatoužil dát Like třeba při čtení e-mailu nebo časopisu (teda alespoň doufáme). Všudypřítomné tlačítko To se mi líbí se stalo univerzální a bezpracnou odpovědí takřka na cokoliv a jeho stále větší vliv si mnoho lidí ani neuvědomuje. Námět k přemýšlení na témata jako je virtualita nebo realita a simulace se nám rozhodli dát Geoffrey Lillemon, jeden ze zástupců hnutí Net Art, a značka Stööki, která je současně progresivním klenotnictvím a sběratelem umění.
Na stránce Like to Death najdete (po nezbytném loadingu) 3D model smrti obklopený vlnami, trojicí symbolů a se čtyřmi tvářemi démonů na prstech. Jeho životnost je přesně 20 tisíc Like, přičemž s každým novým se o trochu víc přibližuje úplné destrukci. Zatím je jich jen několik stovek, takže si model můžete vychutnat v téměř původním stavu.
Pokud chcete do myšlení tvůrců a skrytých poselství téhle záležitosti proniknout hlouběji, doporučujeme poměrně podrobný článek na Business Insideru. Nám to asi celé ještě úplně nedochází, ale rozhodně je to příjemné zpestření v záplavě facebookových banalit.