Letošní New Media Inspiration bude věnována hlavně sociálním sítím

Třetí ročník konference je nachystán na sobotu 8. února. Program bude probíhat ve dvou paralelních sálech a moderovat bude trio Petr Koubský, Ján Simkanič a Josef Šlerka. 

10 věcí, které byste neměli v sociálních sítích dělat

Nejodpornější věcí na světě je přistřihávat někomu křídla negativními radami typu „tohle nedělej, tohle nefunguje“. Zároveň se říká, že dobrá rada je nad zlato. Platí tedy v sociálních sítích, že dobrá rada může být tou nejodpornější věcí na světě? To ukáže Jan Suda z H1.cz na 10 příkladech věcí, které byste na sociálních sítích neměli dělat. Dokážeme se z nich poučit?

B2B na Facebooku funguje a prodává!

Případová studie Petra Andrýska ze SocialSharks.cz vyvracující dogma o Facebook jako o kanálu, který neprodává a na kterém B2B nefunguje. Case study pro velkoobchod s návratností investice 2 290 % při využití Facebook Ads, Custom Audiences a Social retargetingu a segmentovaných dat z CRM databáze.

Zneužití LinkedInu pro nábor zaměstnanců

Nábor zaměstnanců přes sociální sítě začíná být standardem už i mezi českými recruitery. Jak z nich ale vymáčknout maximum a odlišit se od ostatních? V přednášce Josefa Kadlece z Recruitment Academy, autora světové knihy People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment, se dozvíme, jak změnit používání LinkedInu v konkurenční výhodu.

Design služeb se zrcadlí v obsahové strategii

Copywriting a obsahová strategie přestaly být buzzwordy. Přístupů k nim je celá řada, vždycky by ale měly vycházet zejména z obeznámenosti s cílovou skupinou. Ukážeme si, jak se k ní dostat. Jak ji pochopit. Jak znalosti z obyčejného psaní textů na weby a do mailů promítnout i dál do samotných projektů a byznysu. Pomůžou k tomu metody známé z designu služeb (persóny, průchod službou, prototypování, kontaktní body…). Čeká nás sada rad, tipů a triků nejen pro lepší copy od Romana Hřebeckého z Pábení.cz.