Leo Burnett mění cover fotku na Facebooku s každým novým fanouškem

Jako poděkování fanouškům a současně zajímavé selfpromo nasadila facebooková stránka Wiktor Leo Burnett aplikaci, která každému novému fanouškovi automaticky přizpůsobí úvodní fotografii na stránce. Současně skrze ni agentura prezentuje svoje dosavadní úspěchy.

Ve WLB chtějí všem fanouškům poděkovat za jejich přízeň a lajky, a tak se jméno a fotka každého nového fanouška dostane na cover a stane se tak dominantou celé fanpage do momentu, kdy přibude další nový fanoušek.

Vše, co je třeba udělat, je olajkovat fanpage Wiktor Leo Burnett. Na pozadí celé aktivity běží jednoduchá aplikace, která v reálném čase kontroluje přítomnost nových fanoušků. Jakmile zaznamená nový Like, zjistí si jméno fanouška a natáhne do předpřipraveného obrázku fotku uživatele. Následně je tento obrázek uploadován na profil a z něj vygenerován nový cover.

leo-1

leo-2

Nachystáno je 13 různých šablon, které systém náhodně obměňuje. Nežádoucímu spamování fanoušků se zabraňuje tím, že se změny coveru nepropisují do news feedu uživatelů. Aplikace nefunguje pouze pro uživatele, kteří mají informace o lajkování nastavené jako soukromé, ty totiž systém pochopitelně nevidí.

Prostřednictvím této děkovačky agentura zároveň na každém coveru promuje své kreativní úspěchy na nejvýznamnějších reklamních festivalech.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Třetí Social Marketers Summit se blíží, rezervujte si 31. říjen

Inspirativní konference Social Marketers Summit vám i letos umožní povznést se nad každodenní facebookové starosti a rozšířit si obzory za pomoci špičkových řečníků z Česka i zahraničí. Opět se nám podařilo přilákat řadu hvězd světového social media marketingu, z nichž většina se v Praze objeví na konferenci vůbec poprvé.