Konference Firmy v sociálních sítích se letos zaměří na byznys

Druhý ročník konference Firmy v sociálních sítích se koná přesně za dva týdny, ve středu 5. června v Hotelu DAP na Praze 6. Letošní ročník bude primárně zaměřen na byznysový přínos sociálních sítí – na to, jak se dají účinně využít a čeho lze díky nim a promyšlené aktivitě dosáhnout.

Využijte příležitost setkat se osobně s odborníky na sociální média, například s Eliškou Hutníkovou z Ataxo Interactive, Tomášem Šebestou ze Socialbakers, Tomášem Čuprem zastupujícím Dáme Jídlo.cz, Jiřím Mairem z Nestlé Česko a dalším osobnostmi, které vám předají praktické informace a zkušenosti ze své práce. Dozvíte se, co jejich firmám existence na sociálních sítích přináší a jaké cesty ke komunikaci využívají. Poradí vám, čemu se vyplatí věnovat pozornost a do čeho se naopak raději nepouštět.

Sociální sítě už dávno nejsou pro firmy cizím prostředím. Spravují vlastní stránky a profily, postují statusy, checkují check-iny, sbírají fanoušky a lajkují jejich aktivitu. Ale k čemu to všechno? Jaký z toho mají užitek? Co přesně jim existence na sociálních sítích přináší a co naopak bere? A jak se tím můžete inspirovat? Zjistíte, co se vyplácí, jak využít monitoring sociálních sítí a jak vyhodnocovat benefity firemní angažovanosti v úžasném a nevyzpytatelném světě, kde můžete dokázat jen to, co vám dovolí ostatní.

Součástí programu bude také panelová diskuze, ve které můžete pokládat své dotazy a rozebrat téma více do hloubky. Bližší informace o chystané konferenci spolu s programem a profily přednášejících naleznete na webových stránkách konference, své místo si rezervujte zde.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Harlem Shake Roulette! Zbytečné, zvrácené, zábavné

Co se stane, když spojíte bláznivý meme a princip náhodně losovaného videa po vzoru Chatroulette? Přesně to, co byste čekali. Harlem Shake Roulette vás bude do zblbnutí zásobovat šílenými záběry lidí provozujících Harlem Shake ve všech myslitelných kompozicích. Tak dlouho, dokud to dokážete snášet.
Přečtěte si více

Instagram sdílí video, upravit se dá na 13 způsobů

Způlky pravidvé, způlky nikoliv, spekulace kolem včerejší tiskové konference Facebooku se zčásti potvrdily. Sociální síť sice nepředstavila RSS čtečku, zato videa na Instagramu se stala od včerejšího večera skutečností. Klipy mohou mít až 15 sekund a na jejich úpravu služba nabízí hned 13 speciálních filtrů.