Konference Firmy v sociálních sítích se letos zaměří na byznys

Druhý ročník konference Firmy v sociálních sítích se koná přesně za dva týdny, ve středu 5. června v Hotelu DAP na Praze 6. Letošní ročník bude primárně zaměřen na byznysový přínos sociálních sítí – na to, jak se dají účinně využít a čeho lze díky nim a promyšlené aktivitě dosáhnout.

Využijte příležitost setkat se osobně s odborníky na sociální média, například s Eliškou Hutníkovou z Ataxo Interactive, Tomášem Šebestou ze Socialbakers, Tomášem Čuprem zastupujícím Dáme Jídlo.cz, Jiřím Mairem z Nestlé Česko a dalším osobnostmi, které vám předají praktické informace a zkušenosti ze své práce. Dozvíte se, co jejich firmám existence na sociálních sítích přináší a jaké cesty ke komunikaci využívají. Poradí vám, čemu se vyplatí věnovat pozornost a do čeho se naopak raději nepouštět.

Sociální sítě už dávno nejsou pro firmy cizím prostředím. Spravují vlastní stránky a profily, postují statusy, checkují check-iny, sbírají fanoušky a lajkují jejich aktivitu. Ale k čemu to všechno? Jaký z toho mají užitek? Co přesně jim existence na sociálních sítích přináší a co naopak bere? A jak se tím můžete inspirovat? Zjistíte, co se vyplácí, jak využít monitoring sociálních sítí a jak vyhodnocovat benefity firemní angažovanosti v úžasném a nevyzpytatelném světě, kde můžete dokázat jen to, co vám dovolí ostatní.

Součástí programu bude také panelová diskuze, ve které můžete pokládat své dotazy a rozebrat téma více do hloubky. Bližší informace o chystané konferenci spolu s programem a profily přednášejících naleznete na webových stránkách konference, své místo si rezervujte zde.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Mohou sociální sítě v Česku konkurovat vyhledávání?

Jak jsou na tom české firmy se sociálním marketingem? Jak sociální sítě ovlivňují návštěvnost firemních webů? Vyplatí se investovat čas a peníze do internetových katalogů nebo začít s aktivní komunikací přes sociální sítě? Chovají se návštěvníci ze sociálních sítí jinak, než když přijdou z vyhledávačů? To jsou některé z otázek, jejichž zodpovězení nabízí další infografika z projektu Doba webová.