Konfera 2018 ukáže social media v jejich půvabu i špíně

Realita konferencí zaměřených na social media bývá často zklamáním. Nabídka sice překypuje sliby o profesním zdokonalení a zjištění úspěšných know-how, ale většina přednášejících zůstane jen u formálních obecností. Konfera 2018, která proběhne 17. října v Praze, bude jiná, opravdová, prolomí zamlčovaná tabu a spojí profesionály, kteří se nebojí mluvit.

„Z většiny velkých tuzemských social media konferencí jsem odcházela naštvaná. Chyběla mi informační úroveň a kvalitní dialog. Sledovala jsem speakery, kteří se ve skutečnosti na prezentovaném projektu nijak nepodíleli, a účastnila se mělkých diskuzí, které vůbec neodkrývaly jádro úspěchu či neúspěchu kampaně,“ popsala specialistka na social media Andrea Bubníková z reklamního ateliéru Alfréd Kašpar a organizátorka nultého ročníku Konfery 2018.

Marketéři a specialisté na sociální sítě si nemohou dovolit dlouze stagnovat, potřebují neustále sledovat novinky a čerpat znalosti v rychle se vyvíjejícím oboru. Proto se vytvořila široká škála konferencí a diskuzních panelů, které kromě teorií z odborných knih avizují i praktický vhled do úspěšných firemních projektů. Málokterým akcím se však podaří uspokojit účastníky z vyšších než začátečnických pozic, nabízejí obsáhlé prezentace o průběhu kampaně, ale detailní know-how neprozradí.

„Existují i výjimky ve vzdělávání a příjemném undergroundu a networku, jakou je třeba Babel Talk,“ připustila Bubníková. „Přesto má frustrace z dostupných konferencí postupně narůstala. Málokdy se mi dostalo odpovědí, které jsem hledala, většinou proto, že speaker znal svůj projekt jen okrajově, a ne v plném rozsahu. Přišel především prezentovat, co měl z firmy připravené, méně už diskutovat o různých překážkách nebo fíglech.“

Současná úroveň konferencí o social médiích, převážně jejich praktické stránky, byla impulsem ke vzniku nultého ročníku Konfery 2018. Nekonvenční setkání profesionálů z oboru, kteří se nebojí diskutovat o všem možném, znají všechny aspekty své práce a chtějí je otevřeně a do hloubky komunikovat s ostatními v panelových i neformálních diskuzích během celodenní konference, proběhne 17. října v Galerii ABF na Václavském náměstí v Praze.

„Ve třech tematických blocích promluví devět podobně ‚naštvaných‘ a odhodlaných odborníků. Každá přednáška se skládá z půlhodinové prezentace a následné stejně dlouhé panelové diskuze s dalšími zainteresovanými profesionály. Zazní tu novinky ze sociálních sítí, vystoupí speakeři jako Tomáš Pflanzer, Tereza Salte za agenturu Elite Bloggers, Václav Blahout za Generaci S nebo influencer Johny Machette. Nikdo se nebude ostýchat předat své know-how, všichni jsou připraveni mluvit o radostech, ale i strastech své práce. Tahle konference nemá být jen o inspiraci, ale o realitě v social médiích s jejím půvabem i špínou,“ shrnula Bubníková.

Total
1
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak na LinkedIn: Rady nejznámějšího českého lovce

Surfování na sociálních sítích jako hlavní náplň pracovního dne má stále víc personalistů. LinkedIn, prostor připravený přesně pro ně, má ale svá pravidla. Jak ho využít co nejlépe a jak zbytečně neuniknout pozornosti surfujících personalistů? Přinášíme pět dobrých rad pro headhuntery a pět pro uživatele. Podělil se o ně Josef Kadlec, "Bad Boy of LinkedIn Recruitment".
Přečtěte si více

Infografika: Jak se kšeftuje s falešnými účty na Twitteru

Že je obrovská část účtů na Twitteru falešná a s těmito účty se také čile obchoduje, to už nějakou dobu není žádné tajemství. Kolik jich ale přesně je? Díky novému nástroji Fakers již máme představu a tak mohla vzniknout infografika, která se obchodu s falešnými účty a followery podívala blíže na zoubek.