Konec hejtů na Instagramu? Ne, ale můžete je odfiltrovat!

Nová aktualizace Instagramu se zaměřuje na eliminaci hejtů, kterým lidé čelí v doručených žádostech o přímé zprávy od lidí, které nesledují. Instagram nyní umožňuje filtrovat urážlivé žádosti o zprávy podle konkrétních slov, frází nebo emotikonů.

Instagram uvedl, že vzhledem k tomu, že DM jsou soukromé konverzace, identifikace nenávistných projevů a šikany v těchto zprávách funguje jinak, než jejich rozpoznávání ve veřejných komentářích a popiscích v aplikaci. Žádosti o DM jsou podle vyjádření Instagramu místem, kde jsou lidé častěji vystaveni online urážkám, mimo „zraky“ veřejnosti. 

Funkce bude podobná jako filtry komentářů, které už Instagram nabízí, a které umožňují skrývat urážlivé komentářem fráze a slova, které uživatelé nechtějí, aby lidé v komentářích u jejich příspěvků používali. 

Funkci si uživatelé mohou přizpůsobit – mohou si vytvořit vlastní seznam slov, frází nebo emotikonů, které chtějí z žádostí o DM vyfiltrovat. Tyto žádosti o DM pak poputují do samostatné složky skrytých žádostí. Pokud se uživatel rozhodne do této složky vstoupit, urážlivý text bude zakrytý, takže ho nemusí vidět. Silnější nátury tento text mohou odkrýt poklepáním. Poté se mohou rozhodnout, zda žádost o zprávu přijmou, odstraní, nebo nahlásí.

K dispozici je také další funkce, která by se mohla ukázat jako užitečná při řešení nesmyslných hejtů. Instagram uvádí, že ztíží možnost, aby někdo, koho uživatel jednou zablokoval, jej znovu kontaktoval prostřednictvím nového účtu. Když tedy někoho zablokujete, budete mít nyní možnost zablokovat jak jeho účet, tak i všechny nové účty, které by si mohl založit. 

Instagram uvedl, že tyto funkce začne zavádět v „několika zemích v nadcházejících týdnech“ a v příštích měsících se je bude snažit rozšířit celosvětově

Zdroj: Mashable.com

Total
1
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook odhalil reklamu na nový Home a vysvětlil podrobnosti

Židle jsou jako Facebook. Pamatujete ještě na tuhle divnou a notně vysmívanou reklamu? Tentokrát jde Facebook do televize s reklamou od Wieden+Kennedy na svou novou mobilní aplikaci Home, a přestože odvážné metafory vystřídal spíš smyslově přitažlivý surrealismus a nechybí ani kočičky, první reakce ani v tomto případě nevyznívají zrovna pozitivně.
Přečtěte si více

Diskuze: Jak správně počítat Engagement Rate na Facebooku?

Pro všechny, kdo na sociálních sítích nemohou měřit svou úspěšnost čistě objemem prodaného zboží, bývá jednou z klíčových metrik engagement, tedy schopnost zapojit uživatele. Jak tuhle zdánlivě jasnou hodnotu získat, to ale občas bývá předmětem sporů. Se svým slovem do pranice přišel Jakub Mach ze ZoomSphere a nás rozhodně zajímá, jak se na to díváte vy. Pojďme si v tom konečně udělat jasno!