Klout do počítání vlivu uživatelů zahrnul i Instagram a vyhledávání v Bingu

Uživatelé Bingu si nyní mohou propojit své účty na Bingu a Kloutu, čímž poskytnou Kloutu důležité informace, které bude následně moci využít pro svůj algoritmus. V praxi to bude znamenat, že se do sociálního skóre vlivu začne počítat nový faktor, a to jak často je ten který člověk na Bingu vyhledáván. U vlivných profesionálů navíc nyní Bing zobrazuje Klout skóre přímo na stránce výsledků, bez toho, aby bylo třeba ji opustit.

Bing je vůbec prvním vyhledávačem, který Klout začal započítávat jako jeden z faktorů pro určení vlivu. Na blogu vyhledávače se k tomu píše: „Když se nad tím zamyslíte, dává to perfektní smysl. Někdo známý nebo vlivný ve svém oboru bude určitě vyhledávaný častěji, než někdo, kdo tak známý není.“

Novinku na svém blogu oznámil i Klout, spolu s ještě jednou další. Druhou novou zprávou je to, že do svého skóre vlivu Klout nyní započítává i Instagram. Zatímco některým již služba byla do skóre započítána, jiným nikoliv, Klout totiž propojení s Instagramem zprovozňuje uživatelům postupně.