Kdysi skoro miliardový web se vrací majiteli za milion

Když před pěti lety prodával Michael Birch s manželkou svůj web Bebo americkému kolosu AOL za 850 milionů dolarů, šlo o velkou událost. Teď ho kupuje zpátky a chce ho rozjet znovu.

AOL si pořídil rozjetou blogovací službu Bebo (Blog Early, Blog Often) se 40 miliony uživatelů, aby posílil v době, kdy ještě nebyla dominance Facebooku tak velká. Po dvou letech neúspěšné integrace do rodiny AOL ale projekt v roce 2010 zkrachoval. Nezvládnuté řízení integrace Bebo bylo také jedním z důvodů, proč se musel poroučet šéf celého AOL Randy Falco

Teď si Michael Birch koupil svou službu zpět. Za opravdový zlomek toho, za co ji před lety prodal. A evidentně šlo hlavně o záchvat nostalgie.


Jak se mu to povede se uvidí. Znovu rozjet sociální síť bude ale určitě těžší než v roce 2005.

via BI

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Ve sklepě s J.R. Smithem, šéfem AVG. Třeba o partnerství s Facebookem

Šéfa společnosti AVG jsme si pozvali do sklepa hned z několika aktuálních důvodů. Česká antivirová společnost nedávno oznámila velké partnerství s Facebookem a nás přirozeně zajímaly detaily. Stejně tak jsme se ale chtěli dozvědět víc o tom, co Smithe vedlo k sepsání knížky věnované ochraně osobních dat a hrozbám, které dnes čekají na uživatele internetu a sociálních sítí zejména.
Přečtěte si více

Facebook zkouší novou cestu, jak stránky dostat do feedu i nefanouškům

Největší sociální síť testuje nový formát příspěvku, který by správcům umožnil organicky (tedy zadarmo) dostat příspěvky na oči i lidem, kteří zatím jejich stránku nesledují. Uživatelům by se brzy mohly začít zobrazovat příspěvky obsahující zmínku o některé z jejich oblíbených stránek, i přesto, že nejsou fanoušky autorské stránky.
Přečtěte si více

Facebook #F8 den první: video, kam se podíváš, napumpovaný Messenger a Internet of Things

Před pár hodinami skončil první den konference určené pro všechny marketéry a developery největší sociální sítě Facebook – F8. Přímo v San Francisku se jich sešlo přes 2500. Veledůležitou akci o budoucnosti sítě si nenechali ujít ani stratégové Adam Špina a Juraj Horný ze společnosti Triad Advertising. Podívejte se na konferenci jejich očima. Jaké novinky si pro nás Facebook přichystal a z čeho bude mít Google brzy kocovinu?