Kde leží zlato v sociálních sítích? Odpoví květnová La Degustation Online

Konference by měla dát odpovědi na otázky těch, kteří stále přemýšlejí, zda sociální sítě jsou využitelné pro podnikání a komerční aktivity. Lze vůbec díky působení na sítích jako Facebook, Twitter či Google+ získat nové zákazníky a nové objednávky? Jsou pouze dosud nedoceněným a dostatečně neprozkoumaným zdrojem příjmů? Nebo mají skutečně pravdu ti, kteří o sociálních sítích hovoří jako o „žroutech času“?

Na tyto otázky odpoví zkušení profesionálové v krátkých přednáškách a panelové diskusi. V rámci programu se představí Marie Grafová, specialistka na strategie pro sociální sítě společnosti SiteOne, Jakub Mach, šéf projektu ZoomSphere.com, a Milan Janecký, který vede pražskou pobočku KBM Group. V panelové diskusi se k nim připojí i Filip Gregor ze Socialbakers.

Třetí konference v letošním roce, spojená s ochutnávkou vícechodového degustačního menu, je naplánovaná na středu 22. května od 18 hodin, zájemci se mohou registrovat na stránkách www.ladegustationonline.cz.