Kde leží zlato v sociálních sítích? Odpoví květnová La Degustation Online

Seriál diskusních konferencí La Degustation Online, který druhým rokem pořádá Asociace dodavatelů internetových řešení Asociace.BIZ, pokračuje večerem věnovaným využití sociálních sítí pro B2B i B2C aktivity. Pozor, už tuto středu!

Konference by měla dát odpovědi na otázky těch, kteří stále přemýšlejí, zda sociální sítě jsou využitelné pro podnikání a komerční aktivity. Lze vůbec díky působení na sítích jako Facebook, Twitter či Google+ získat nové zákazníky a nové objednávky? Jsou pouze dosud nedoceněným a dostatečně neprozkoumaným zdrojem příjmů? Nebo mají skutečně pravdu ti, kteří o sociálních sítích hovoří jako o “žroutech času”?

Na tyto otázky odpoví zkušení profesionálové v krátkých přednáškách a panelové diskusi. V rámci programu se představí Marie Grafová, specialistka na strategie pro sociální sítě společnosti SiteOne, Jakub Mach, šéf projektu ZoomSphere.com, a Milan Janecký, který vede pražskou pobočku KBM Group. V panelové diskusi se k nim připojí i Filip Gregor ze Socialbakers.

Třetí konference v letošním roce, spojená s ochutnávkou vícechodového degustačního menu, je naplánovaná na středu 22. května od 18 hodin, zájemci se mohou registrovat na stránkách www.ladegustationonline.cz.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook spojuje lidi. Není to jen fráze: Loni vytvořil 4,5 milionu pracovních míst

Stal se nástrojem pro získání zákazníků, a to pro ty největší i nejmenší obchodníky. Zároveň je lákavou platformou pro vývoj aplikací a důvodem, proč si koupit lepší mobil. A tak se loni kolem Facebooku vytvořila ekonomika v hodnotě 227 miliardy dolarů, která zaměstnávala celkem 4,5 milionu lidí. To všechno jsou nejen zajímavá čísla, ale hlavně počty jen s ohledem na byznys okolo sociální sítě. Tedy bez započtení výsledků nebo zaměstnanců Facebooku samotného.