K firemním stránkám na LinkedIn přibyly analytické nástroje

Je skvělé, pokud sociální síť nabízí možnost propagovat svou firmu pomocí firemního profilu. Možnost publikovat zajímavý obsah, budovat si věrné publikum, a při tom všem o sobě dávat světu vědět, že existujete, a že v tom, co děláte, jste dobří.

Ještě lepší ale je, pokud sociální síť umožňuje tuhle aktivitu také efektivně vyhodnocovat. Nejlépe pomocí analytických nástrojů, s jejichž pomocí odhalíte, ko vás čte a jaký typ obsahu na tyto čtenáře nejlépe zabírá.

Právě s tím slibuje pomoci nový analytický nástroj, který pro firemní profily představilo LinkedIn. Podle blogu společnosti bude s jeho pomocí prozatím možné:

  • Zjistit, které příspěvky mají největší engagement
  • Filtrovat trendy v engagementu podle typu a času
  • Získat detailní demografické údaje o svém publiku
  • Porovnat růst svého publika s výkony podobných firem, jako je ta vaše

LinkedIn navíc slibuje, že funkce analytického nástroje bude dále rozšiřovat. Současné možnosti by tak měly být pouze ochutnávkou toho, co nástroj bude nabízet za několik měsíců či let.

Analytika pro stránky přichází nedlouho potom, co LinkedIn představil sponzorované příspěvky a možnost správců stránek komentovat a likovat příspěvky přímo jménem své stránky. Ve svém souhrnu novinky nasvědčují, že LinkedIn chce v budoucnu klást větší důraz na firemní profily, které prošly výraznou obměnou loni v září.

Via LI