Jak zabodovaly české agentury na Instagramu

Tuzemské digitální agentury už ze své podstaty potřebují používat Instagram. Jak jsou úspěšné na tom svém? Zoomsphere přinesl přehled o tom, jak se jim daří. Prohlédněte si infografiky i nejúspěšnější posty na síti.

Pravda je, že průměrně tuzemské digitální agentury postovaly za letošek jen 31krát. Interakce si ale vysloužily docela zajímavé – od 3,3 procenta v neděli až po 22,5 procenta, což je průměr, který dosahují čtvrteční posty.

Nejvíc se zatím daří Follow Bubble, a to podle počtu interakcí i sledujících.

zoomsphere agentury podle followerů

A jaké posty nejvíc frčí? Podle dřívějších zkušeností spíš fotky než fotomontáže, nezáleží přitom na tom, jestli použijete filtr, ale fotky musí být vizuálně zajímavé, kompozičně promyšlené a dotažené do detailu. Nejlépe by měly vyprávět příběh, což podle dat samotného Instagramu podporuje především formát Carousel.

nejlepší posty instagram

zoomsphere report instagram statistiky

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Papež Benedikt si založil oficiální Twitter účet

Současný papež Benedikt XVI. sice proslul udržováním některých vysoce konzervativních přístupů katolické církve po svých předchůdcích, nikdo mu ale nemůže vyčítat nemodernost v oblasti komunikace. Od poloviny prosince se Benedikt chystá začít tweetovat, účet již má připravený.