Jak zabodovaly české agentury na Instagramu

Tuzemské digitální agentury už ze své podstaty potřebují používat Instagram. Jak jsou úspěšné na tom svém? Zoomsphere přinesl přehled o tom, jak se jim daří. Prohlédněte si infografiky i nejúspěšnější posty na síti.

Pravda je, že průměrně tuzemské digitální agentury postovaly za letošek jen 31krát. Interakce si ale vysloužily docela zajímavé – od 3,3 procenta v neděli až po 22,5 procenta, což je průměr, který dosahují čtvrteční posty.

Nejvíc se zatím daří Follow Bubble, a to podle počtu interakcí i sledujících.

zoomsphere agentury podle followerů

A jaké posty nejvíc frčí? Podle dřívějších zkušeností spíš fotky než fotomontáže, nezáleží přitom na tom, jestli použijete filtr, ale fotky musí být vizuálně zajímavé, kompozičně promyšlené a dotažené do detailu. Nejlépe by měly vyprávět příběh, což podle dat samotného Instagramu podporuje především formát Carousel.

nejlepší posty instagram

zoomsphere report instagram statistiky

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Angela, Sýrie, iPhone a další várka nesmyslů

Minulý týden se internet pozastavoval především nad situací okolo možného útoku Spojených států na Sýrii, novým volebním billboardem Angely Merkelové, který si vyloženě o trochu toho photoshopování říkal, nad novým iPhonem, který vážně vypadá jako výsledek designové spolupráce s Crocs, ale samozřejmě nechybí ani tradiční várka jednoduchých kravinek.