Publikací na toto téma jste již nejspíš četli či nedočetli hodně. Nečtěte, poslouchejte, dívejte se a ptejte se! Jak marketingově využít Facebook jistě tuší všichni (alespoň teoreticky), ale jak využít nejrozšířenější sítě profesionálů – tedy lidí, kteří jsou velkou kupní silou společnosti? Lednový workshop ukáže, jak na to, představí úspěšné case studies a podívá se na zoubek těm méně úspěšným.
Průvodci akcí budou Jan Vašík, Social Media Specialist zabývající se internetovým marketingem a propagací webových stránek od roku 2008, a Michal Andera z CreativeMornings Prague, zakladatel společnosti neocont zaměřené na marketing, projektový management a rozvoj podnikání. Jan měl možnost působit nejen v roli zadavatele (klienta), ale i v roli dodavatele internetového marketingu (visio-netmedia.cz). Michal se aktivně věnuje výzkumu psychologie podnikání na VŠE v Praze a snaží se podpořit sdílení zkušeností mezi podnikateli a inspirovat příběhy ve svém videoblogu byznyspark.cz.
Akce proběhne 29. ledna od 18 hodin v pražském HUBu, podrobnosti a možnost registrace najdete na webu akce.