Jak vypadá typický den (a plat) Social Media Managera

Sociální média jsou nedílnou součástí marketingu skoro každé větší firmy, a jako taková mívají přiděleného pracovníka, který se o ně stará. Jak asi vypadá jeho běžný den shrnuje dnešní infografika. Najdete se v ní?

Starat se ve firmě o sociální média není jen zábava, jak by si někdo mohl myslet, ale tvrdá práce na celý den. Sledovat sociální sítě, reagovat na požadavky zákazníků, vyhledávat a publikovat (či zcela vytvářet) obsah, a samozřejmě u toho všeho také kontrolovat elektronickou poštu, zda někdo něco nepotřebuje, to jsou hlavní činnosti Social Media Managera. Protože lidé jsou na sociálních médiích celý den, neexistuje na této pozici klasická pracovní doba – sociální sítě je třeba kontrolovat průběžně, ne v rámci klasické pracovní doby od devíti do pěti. Pokud je čas, je vhodné je zkontrolovat i před spaním nebo hned ráno po probuzení.

Více o náročném dni Social Media Managerů v infografice od SocialCast. Odpovídá i vašemu dni, nebo si jej organizujete jinak?

socialmediamanager

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook dále rozšiřuje možnosti videoreklam

Facebook nechce být jen o odkazech a fotografiích, ale chce prorazit i ve světě videoreklamy. Po představení automaticky přehrávaných videí a rozšíření analytických možností videa nyní sociální síť nabízí pro videoreklamy i nové marketingové možnosti.
Přečtěte si více

Instagram sdílí video, upravit se dá na 13 způsobů

Způlky pravidvé, způlky nikoliv, spekulace kolem včerejší tiskové konference Facebooku se zčásti potvrdily. Sociální síť sice nepředstavila RSS čtečku, zato videa na Instagramu se stala od včerejšího večera skutečností. Klipy mohou mít až 15 sekund a na jejich úpravu služba nabízí hned 13 speciálních filtrů.