Jak sociální média pomohla operátorům přežít tarifovou revoluci

Společnost Brand Embassy má velmi dobře nakročeno k tomu stát se největším úspěchem pražského akcelerátoru StartupYard a mezi její klienty v Česku či Velké Británii patří řada velkých jmen. Shodou okolností i všichni tuzemští operátoři, takže mohla využít zajímavou příležitost v podobě “tarifové revoluce” k vytvoření infografiky a troše toho selfproma.

Pokud jde o Brand Embassy, českou platformu pro monitoring internetových diskuzí o značce a práci s nimi, nepochybujeme o tom, že se už brzy objeví nějaké velké zprávy potvrzující její úspěch. Zatím si čekání můžeme zkrátit alespoň pohledem na to, jak mobilní operátoři v České republice zvládli prudký nárůst dotazů zákazníků při buzzu kolem nových tarifů. Konkrétních čísel sice uvnitř zase tolik nenajdete, i tak ale může být tahle infografika inspirací, pokud se zákaznickou péčí online zabýváte.

Total
0
Shares
Další články
43 tyden hashtag 2015
Přečtěte si více

Nejpoužívanější #hashtagy 43. týdne

Bez hashtagů nelze žít. Jenže musíte vybírat ty správné. Netápejte, našli jsme je za vás. Jaký nejvíc frčel, a který má smysl sledovat? Prohlédněte si 5 nejvýznamnějších hashtagů, které ve 43. týdnu hýbaly českými sociálními sítěmi.
Přečtěte si více

První dojmy: PostHeads od Bubble

Digitální agentura Bubble, zaměřená na sociální média, po měsících teasování spustila do private bety svůj nástroj na komplexní správu obsahu na Facebooku nazvaný PostHeads. Společně s prvními 50 zájemci jsme i my dostali příležitost si nástroj osahat a vyzkoušet. A není to vůbec špatné.
Přečtěte si více

Český YouTube Fest letos vítěze dostane i na obří festival Sziget

Máte kapelu, skládáte songy a zpíváte, jen to o vás stále ještě nikdo neví? Třeba si už brzy budete moci zahrát na některém ze známých letních festivalů. Už potřetí je tu Český YouTube Fest, který spouští Ochranný svaz autorský a hudební portál Bandzone.cz ve spolupráci s českým Googlem. Letos přináší několik novinek.