Jak sociální média pomohla operátorům přežít tarifovou revoluci

Společnost Brand Embassy má velmi dobře nakročeno k tomu stát se největším úspěchem pražského akcelerátoru StartupYard a mezi její klienty v Česku či Velké Británii patří řada velkých jmen. Shodou okolností i všichni tuzemští operátoři, takže mohla využít zajímavou příležitost v podobě “tarifové revoluce” k vytvoření infografiky a troše toho selfproma.

Pokud jde o Brand Embassy, českou platformu pro monitoring internetových diskuzí o značce a práci s nimi, nepochybujeme o tom, že se už brzy objeví nějaké velké zprávy potvrzující její úspěch. Zatím si čekání můžeme zkrátit alespoň pohledem na to, jak mobilní operátoři v České republice zvládli prudký nárůst dotazů zákazníků při buzzu kolem nových tarifů. Konkrétních čísel sice uvnitř zase tolik nenajdete, i tak ale může být tahle infografika inspirací, pokud se zákaznickou péčí online zabýváte.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Takhle pekelnou facebookovou soutěž už jsme dlouho neviděli

Pohoršování se nad soutěžemi proti pravidlům Facebooku (a často i zdravému rozumu) nás přestalo bavit už před docela dlouhou dobou. Nedělali bychom totiž nic jiného. Do našeho rozsáhlého archivu ale teď přibyla jedna, která nás svým svérázným provedením natolik zaujala, že jsme prostě nedokázali odolat. Navíc má pravděpodobně našlápnuto překonat jeden (přinejmenším český) rekord.
Přečtěte si více

Vyzkoušeli jsme propagaci soukromého příspěvku. Nic moc

Už i do Česka dorazila možnost zaplatit si za větší dosah libovolného facebookového příspěvku i jako běžný uživatel. V případě nějaké výjimečné události si tak můžete připlatit za to, že váš příspěvek uvidí více přátel než obvykle. Službu jsme si samozřejmě museli hned vyzkoušet, výsledky jsou ale poměrně rozpačité a zmlsané marketéry provedení rozhodně neohromí.