Jak si vedlo sociální přihlašování v prvním čtvrtletí 2014

Facebook si v poskytování identity pro přihlašování napříč internetem mírně polepšil a stále se drží nad polovinou všech přihlášení, Google+ zůstal na svém, ale mírně posílil na mobilech. Navzdory poklesu zůstává silné i u nás v podstatě neexistující Yahoo.

Společnost Gigya vydala další čtvrtletní shrnutí toho, jak si velcí hráči nabízející login skrze uživatelské profily například ze sociálních sítí vedli v prvním čtvrtletí 2014. Jejich současné výkony můžete snadno srovnat s tím, jaké bylo rozložení trhu sociálních loginů v posledních třech měsících loňského roku.

Facebook si mírně polepšil, a to především na úkor malých hráčů. V prvním čtvrtletí se zastavil na 53 procentech všech přihlášení, oproti 51 procentům o tři měsíce dříve. Google login zůstal na svém, 28 procent, kleslo ale Yahoo, z 15 na 13 procent. Google+ si naopak mírně polepšil na mobilech, kde Facebooku oproti předchozímu čtvrtletí ukradl jedno procento.

Facebook si mírně polepšil i v Evropě (počítané včetně Ruska), kde posiloval především na úkor ruskojazyčné sociální sítě VKontakte. Na starém kontinentu mírně rostl i Twitter. Více v infografice:

GigyaSocialLoginInfographicQ12014

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Foursquare začal po check-inu zobrazovat reklamu

Už 35 milionů lidí používá globálně populární mobilní aplikaci Foursquare, s níž se mohou checkovat na místech, která navštíví. Služba v posledních týdnech nenápadně přišla s novým monetizačním nástrojem. Po check-inu nově ukazuje relevantní reklamu.