Jak přijít k vysněné práci s pomocí Google AdWords

Věříte, že každý čas od času zkusí vygooglovat svoje jméno? Hledáte novou práci? Rádi byste udělali opravdu netradiční první dojem? Alec Brownstein měl podobný nápad.

Pokusit se najít práci pomocí sociálních sítí samozřejmě není novinka. Za zmínku stojí například případ Erica Barkera, který se pomocí reklamy na Facebooku pokusil najít práci u Microsoftu (více v tomto článku, Eric nakonec zakotvil ve videoherní firmě THQ). Alec Brownstein pracoval ještě nedávno jako copywriter u blíže nespecifikované reklamní agentury, toužil však po změně a přesunu na více kreativní místo. Když googloval jména kreativních ředitelů svých oblíbených agentur, dostal zajímavý nápad – každý občas googluje své vlastní jméno (s čímž na 99% souhlasíme), proč toho tedy nevyužít k získání pozornosti?

Výsledek na sebe nenechal dlouho čekat – Brownstein zakoupil v Google AdWords jména kreativních ředitelů a protože neexistovaly protinabídky, celková cena kampaně pro pět jmen jej stála pouhých 6 dolarů. Čtyři z oslovených ředitelů se Alecovi ozvali a nakonec se mu podařilo zakotvit v agentuře Young & Rubicam New York.

Podívejte se na video, které celou akci v jedné minutě shrnuje, a dejte nám vědět, zdali máte přímou zkušenost s použitím online marketingu se získáním pracovního místa.

Via Mashable

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook představil Partner Categories, nový způsob cílení reklamy

Po možnostech vytvořit si s pomocí svých vlastních dat nebo dat vybraných partnerů vlastní publikum pro cílení reklamy na Facebooku přichází další, mnohem pohodlnější. Do Power Editoru a API přibudou předdefinované kategorie spotřebitelů, které bude k cílení své reklamy moci využít kdokoliv. Prozatím ale bohužel budou pouze pro uživatele ze Spojených států.
Přečtěte si více

Twitter skončil historicky poprvé v zisku

Málokdo to čekal, přesto k tomu došlo. Twitteru poskočily příjmy meziročně na více než dvojnásobek a díky tomu se poprvé dostal do zisku. Společnosti také znovu rostl počet uživatelů a ani o jejím úspěchu na mobilních zařízeních není nejmenších pochyb.