Jak české a světové značky přenesly vánoční náladu na Facebook

Už loni jsme se dívali na to, jak se značky chopily příležitosti k nápadité vánoční výzdobě svých facebookových stránek. Přinejmenším u těch velkých se přeci jen očekává, že budou v tomto směru alespoň párkrát do roka aktivní, a lepší příležitost si lze jen těžko představit. Vydali jsme se tedy opět na stránky 30 největších českých a globálních značek a tohle jsme našli…

Tentokrát jsme se soustředili na úvodní fotky (cover photo) a do přehledu jsme nezařadili jen ty, které nám nepřišly nijak vánoční nebo alespoň zimní. Docela nás zajímá, kdo podle vás dokázal nejlépe spojit svůj brand s tematikou Vánoc a ukázat při tom i nějaký nápad.

Vánoce na světovém Facebooku

A kdo z elitní globální třicítky podle žebříčku Socialbakers letos zklamal? Coca-Cola, Oreo (to se ale zabývá výročím 100 let), Playstation, McDonald’s, iTunes, Monster Energy, Xbox, Subway, Ferrero Rocher a řada dalších, celkově víc než polovina. Ti všichni buď své vánoční překvapení teprve chystají, věnují prostor jiné aktuální události, nebo si se sváteční výzdobou vůbec hlavu nelámou. Nejsme si jistí, jestli sem nezařadit i Skittles, ale u téhle značky je docela dobře možné, že si její zaměstnanci skutečně představují Vánoce přesně takhle.

Vánoce na českém Facebooku

V Česku se podle očekávání chytli hlavně operátoři a zastoupení je celkově o něco slabší než ve světě, může to ale být dáno i tím, že ne všechny značky v tuzemské třicítce největších patří mezi ty marketingově velké. Vánoce se nicméně neprojevily například na úvodní fotce značek Nike, McDonald’s, Baťa, Slevomat (zde se slaví 200 tisíc fanoušků), Hewlett-Packard, KFC, Hyperslevy a dalších.

Je samozřejmě možné, že ty největší poklady se skrývají na menších stránkách a vědí o nich jen jejich věrní fanouškové. Pokud o takové víte, určitě nám neváhejte dát vědět.

Total
0
Shares
Další články