Instagram ukázal, jak budou vypadat jeho reklamy

Źe se blíží reklamy na Instagram, to již pěkných pár týdnů není žádné tajemství. Jak ale budou vypadat? To populární fotografická aplikace odhalila včera.

Reklamy se na Instagramu jako prvním objeví jeho americkým uživatelům. Služba prozatím nepřesnila kdy, v minulosti ale hovořila o uvedení v řádu měsíců. Instagram chce s nástupem reklamy předejít tomu, aby uživatele znechutil. V celém procesu si proto dává na čas a “připravuje” si své lidi postupně.

Včerejší upozornění na blogu společnosti je v tomto procesu druhým krokem (za první počítáme oficiální potvrzení z počátku října, že reklamy se na Instagram skutečně chystají). Instagram oznámil, že všem americkým uživatelům se ve feedu během příštího týdne objeví tato reklama:

instagram first ad

Cílem je, aby si uživatelé mohli reklamu před jejím plným zavedením osahat. Instagram jim na blogu připomíná, že placená sdělení bude možné rozeznat podle tradičního označení “Sponsored”. To se v případě fotografické služby bude nacházet v pravém horním rohu. Tři tečky v pravém dolním rohu pak poslouží ke skrytí reklamy a získání zpětné vazby o tom, co se uživateli nelíbilo. Ostatní prvky reklamy poskytnou uživatelům klasické možnosti sociálních interakcí, které Instagram nabízí.

Instagram má zprvu v plánu do reklamy zapojit pouze ty značky, které již prokázaly, že jeho uživatele dokáží svým obsahem dostatečně zaujmout. Společnost si uvědomuje, že reklamu musí zavádět a rozšiřovat velmi opatrně, sledovat při tom reakce svých uživatelů, a dát jim možnost si na všechny změny zvolna a postupně zvyknout.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Jak na Facebookové soutěže

Soutěže na Facebooku jsou téma, které si pozornost rozhodně zaslouží. Už proto, že nejde jen o to vymyslet dobrou a uživatelsky přitažlivou soutěž, ale také splnit všechny podmínky, které sociální síť ukládá, a v neposlední řadě též naplnit vlastní marketingové cíle. Pojďme si zopakovat základní kroky s přehlednou infografikou.
Přečtěte si více

Historie sdílená přes sociální média rychle mizí v nenávratnu

Sociální média a internet všeobecně jsou velmi efektivní nástroje pro komunikaci v současnosti, pro diskutování aktuálních a nových témat. Pokud ale přijde na jejich spolehlivost při pohledu do minulosti, už si tak dobře nevedou. Obsah, na který sociální média na internetu odkazují, totiž rychle mizí a už po několika letech ho existuje jen část.
Přečtěte si více

Opráski sčeskí historje slaví první narozeniny knížkou a spřádají plány

Až se budou příští týden rozdávat ceny českého internetu Křišťálová lupa, s nemalou pravděpodobností bude mezi oceněnými i projekt Opráski sčeskí historje, který se zrodil právě před rokem, 16. listopadu. Zrovna tento týden navíc Opráski vychází také knižně a v dohledu je i jedna velmi speciální výstava, o té ale prý zatím nemůžeme mluvit :-(.