Instagram může dostat videa, ale i reklamu

Spekulací kolem čtvrteční tiskovky Facebooku přibývá. Podle zdrojů serveru TechCrunch by totiž měly obrázky na Instagramu brzo rozšířit i krátká, desetivteřinová, videa.

Jak sami autoři uvádějí, je pravděpodobnost uvedení služby tak padesát na padesát. Každopádně svou logiku to má. Minimálně by to byla přímá odpověď nejen na úspěch v lednu spuštěného Vine od Twitteru, ale i na další služby, kterým se přezdívá “Instagram pro videa” – Viddy, Cinemagram nebo Socialcam.

S Instagramem by se navíc už mělo začít něco dělat. Zuckerberg si aplikaci i se stovkou milionů uživatelů koupil od svého bývalých spolužáků Kevina Systroma a Mika Kriegera za 715 milionů dolarů. A kromě prosincové kauzy se změnou podmínek ho zatím náčelníci Facebooku nechávají na pokoji. Videa jsou ale lákavé a stále populárnější médium. A to hlavně pro reklamu, která na Instagramu zatím není. Její nástup ale musí být opatrný, aby nevyděsila původní uživatele.

Zatím poslední spekulace uváděly, že by Facebook mohl představit vlastní RSS čtečku.

Via TC

Total
0
Shares
Další články