Instagram má 100 milionů aktivních uživatelů

Mezi elitní sociální sítě a další sociálně laděné služby, které mají přes 100 milionů aktivních uživatelů, během včerejška přibyla jedna další. Překonání symbolické hranice tentokrát oznámil Instagram.

Když byl Instagram loni v dubnu koupen Facebookem, uvádělo se jeho v té době 30 milionů uživatelů jako skvělý výkon. Není divu, společnost začala fungovat až ke konci roku 2010 a skvělý výkon to byl.

O to lepší výkon ale je, že ani ne o rok později Instagram dosáhl na další významný milník a více než trojnásobek počtu uživatelů z doby akvizice. Od samého založení to společnosti trvalo ani ne dva a půl roku (od října 2010 do února 2013). Pro srovnání, například Twitter, který byl založen v roce 2006, dosáhl teprve v prosinci na dvojnásobek, tedy 200 milionů aktivních uživatelů. A 100 milionů hlásil Twitter v září 2011, tedy pět a půl roku od svého založení. Další z “menších velkých” sociálních sítí, Google+, oznámila také v prosinci 135 milionů aktivních uživatelů.

Navíc, 100 milionů u Instagramu přichází pouhý měsíc po tom, co společnost oznámila milionů 90. Naprosto jednoduchými kupeckými počty se lze dopočítat, že pokud by takové tempo vydrželo, do konce tohoto roku by se počet uživatelů služby dále zdvojnásobil. Jenže ono je také dost možné, alespoň budeme-li optimističtí z úhlu pohledu Instagramu, že s tím, jak v posledních měsících a letech dochází k masovému přesunu uživatelů k sociálním službám a na mobilní telefony, se tenhle růst nejen nebude zpomalovat, ale také ještě dále zrychlí.

“Bylo by snadné to vidět jako úspěch společnosti, nicméně já si myslím, že ve skutečnosti jde o úspěch naší komunity,” napsal na blogu Instagramu jeho spoluzakladatel Kevin Systrom. “Nyní více než kdy dřív lidé s použitím Instagramu zaznamenávají svět v reálném čase a sdílejí obrázky z těch nejzapomenutějších koutů světa.”

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Nej kampaně na Twitteru: Vlezlá houba a tweetující orchestr

Naší pravidelně nepravidelnou rubriku věnovanou nejzajímavějším kampaním na sociálních sítích jsme se tentokrát rozhodli věnovat exkluzivně Twitteru, který se může z poslední doby pochlubit několika zajímavými případy. Zahrnují stalkující maskoty, vzájemné špičkování mezi značkami, prodej reklamy na vlastním profilu a stále častěji také hudbu.
Přečtěte si více

Nutella předvedla, jak se to na Facebooku rozhodně dělat nemá

Poučení první: Komunikaci vaší firmy by nikdy neměli určovat právníci. Poučení druhé: Nemělo by se do ní plést ani vaše přebujelé firemní ego. Poučení třetí: Když se nakonec přeci jen rozhodnete přiznat chybu, omluvu by neměli psát ti samí právníci, kteří to na začátku pohnojili (viz poučení první).