Ingress: Zachraňte svět s augmentovanou geolokační hrou od Googlu

Nová mobilní hra od Googlu s názvem Ingress nejenže využívá rozšířenou realitu, ale navíc vás donutí i k nějakému tomu pohybu navíc. A aby to bylo ještě lepší, pokud budete hrát poctivě, dostanete se i za kulturou. To celé v tajemné globální geolokační hře se sci-fi zápletkou.

Nejprve to nejdůležitější – Ingress pochází z dílny vývojářského týmu Googlu pro aplikace Niantic Labs a je ke stažení v Google Play pro telefony s Androidem. Hra je ovšem prozatím v uzavřené betaverzi, takže než se do ní budete moci připojit, budete potřebovat pozvánku, o kterou si můžete říci na webové stránce projektu.

Ačkoliv jsme Ingress prozatím sami neměli možnost zkusit, dostupné informace nasvědčují tomu, že půjde o hodně povedenou věc. Hráč má za úkol pracovat s tajemnou energií, kterou objevili evropští vědci, a pokud ji nedokáže včas ovládnout, ovládne ona jeho. Na to, aby tento obtížný úkol mohl splnit, je ale třeba vyrazit ven do terénu. Veškeré herní objekty jsou totiž venku v reálném světě, připojené ke skutečným místům pomocí augmentované reality. Na to, aby je hráč mohl využít, se k nim musí se svým telefonem nejprve fyzicky dopravit a osobně je odemknout.

Tímto způsobem lze získat například tzv. portály, kterých když hráč odemkne dostatečný počet, získá tím jejich energii a ovládne určité teritorium. Speciální roli ve hře mají nejrůznější kulturní památky jako sochy, muzea či knihovny, které jsou zdroji tajemné energie nebo mají ve hře jiné důležité poslání.

Kolem hry je navíc v plánu i reklamní platforma, v jejímž rámci budou moci inzerovat reální obchodníci (přece jen jde o geolokační záležitost), a přibýt má časem i API, přes které budou své vlastní objekty do hry přidávat i externí vývojáři. Nezní to přinejmenším zajímavě?

Via Mashable, AL

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Nej sociální a mobilní kampaně: I Facebook může být nóbl

Napadlo by vás někdy odmítat fanoušky na Facebooku proto, že pro vaši značku nejsou dost dobří? Některé značky se nebojí odlišit velice svéráznými metodami, jak ukazuje náš další výběr zajímavých kampaní poslední doby. Minule jsme se věnovali speciálně Twitteru, tentokrát dostal nejvíce prostoru Facebook a sekunduje mu Instagram.
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Bieber, Grammy a Ukrajina

Po čase tu zase máme něco z aktuálního dění. Na Ukrajině se sice bojuje v ulicích, ale internet víc baví zatčení Justina Biebera nebo momentky z předávání hudebních cen. Samozřejmě nechybí ani roztomilé kočičky (hlavně ty ze Švédska, že...).
Přečtěte si více

Německo požaduje, aby Facebook přestal vyžadovat skutečné jméno

Tohle je pro Facebook bezpochyby velké sousto. Po dlouhé řadě požadavků evropských států v čele s Německem na sladění jeho fungování s evropskými a národními zákony je nyní v ohrožení i jeden z jeho základních pilířů, kterým je používání skutečné identity uživatelů. Není divu, že se hodlá bránit zuby nehty.