Infografika: Základní příručka investora do Facebooku

Hodnota Facebooku byl při vstupu oceněn na 104 miliard dolarů, což z něj udělalo nejhodnotnější firmu v okamžiku úpisu. Pak ale přišel nepříliš povedený rozjezd, který zachránilo až loňské léto, kdy se akcie dostaly poprvé přes upisovací hodnotu.

Zajímavou grafiku poskládali v Finance Degree Center. Ať si ve Snapchatu říkají co chtějí, Facebook je pořád dobrá investice. Výhodného kurzu využívají i samotní lidé z Facebooku. Podle posledních zpráv se části svého podílu zbavila šéfová firmy Sheryl Sandberg,  ale i viceprezident pro obchod David Fischer.

Firma je přitom v současné době pod tlakem především díky růstu popularity teenagerské služby Snapchat. Její zakladatel Evan Spiegel několikrát odmítl nabídku Marka Zuckerberga na prodej. Největší sociální síť ale i přesto musí řešit demografický vývoj a rychle reagovat na to, že její uživatelská základna stárne.

InfographicFacebookInvesting

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Co se nepovedlo: Bieber se ukázal v kampani Calvin Klein… Tedy ne tak úplně

Ani s výběrem těch nejoblíbenějších opinion leaderů, značkou se zástupy fanoušků a finančními možnostmi v řádech milionů se vždycky všechno nepovede. Sociální sítě jsou totiž plné lidí, kteří čekají na to, až nějaký brand šlápne vedle a oni na něm dokážou svou pohotovou vtipnost. Důkazem je aktuální kampaň Calvin Klein. Zvrtla se v internetový hon na to, co Justin Bieber ve skutečnosti schovává… ve spodním prádle.