Infografika: Základní příručka investora do Facebooku

Hodnota Facebooku byl při vstupu oceněn na 104 miliard dolarů, což z něj udělalo nejhodnotnější firmu v okamžiku úpisu. Pak ale přišel nepříliš povedený rozjezd, který zachránilo až loňské léto, kdy se akcie dostaly poprvé přes upisovací hodnotu.

Zajímavou grafiku poskládali v Finance Degree Center. Ať si ve Snapchatu říkají co chtějí, Facebook je pořád dobrá investice. Výhodného kurzu využívají i samotní lidé z Facebooku. Podle posledních zpráv se části svého podílu zbavila šéfová firmy Sheryl Sandberg,  ale i viceprezident pro obchod David Fischer.

Firma je přitom v současné době pod tlakem především díky růstu popularity teenagerské služby Snapchat. Její zakladatel Evan Spiegel několikrát odmítl nabídku Marka Zuckerberga na prodej. Největší sociální síť ale i přesto musí řešit demografický vývoj a rychle reagovat na to, že její uživatelská základna stárne.

InfographicFacebookInvesting

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Nová loga, nové reklamy. Všechny důležité změny na Facebooku za duben

Nové logo Facebooku, nové typy reklamy včetně videa za milion dolarů, nové možnosti cílení včetně hloupých telefonů, nový vzhled na mobilech, emotikony a několik zjednodušení. V dubnu Facebook marketéry šetřil o něco víc než o měsíc dříve, přesto se ale objevila řada věcí, které by vás minout neměly, pokud vás marketing na největší sociální síti jakýmkoliv způsobem živí.
Přečtěte si více

Facebook zkouší novou cestu, jak stránky dostat do feedu i nefanouškům

Největší sociální síť testuje nový formát příspěvku, který by správcům umožnil organicky (tedy zadarmo) dostat příspěvky na oči i lidem, kteří zatím jejich stránku nesledují. Uživatelům by se brzy mohly začít zobrazovat příspěvky obsahující zmínku o některé z jejich oblíbených stránek, i přesto, že nejsou fanoušky autorské stránky.