Infografika: Všechny (skoro) možnosti cílení reklamy na Facebooku

Facebook nabízí nepřeberné množství způsobů, jak na uživatele cílit reklamu. Podle kolika rozlišovacích znaků a kategorií je vlastně možné publikum vybírat si ale pořádně neuvědomíte, dokud je neuvidíte všechny pohromadě. Třeba jako v této infografice.

Pokud chcete efektivní online reklamu, musíte ji správně cílit. Málokterá služba přitom nabízí detailnější cílení než právě nejpopulárnější sociální síť Facebook. Její nabídka obsahuje běžné způsoby cílení jako věk či pohlaví, ale také některé na první pohled ne zcela intuitivní, jako Custom Audiences či Lookalike Audiences.

Kolik vlastně možností pro přesné zacílení vaší cílové skupiny Facebook nabízí si ale neuvědomíte, dokud ty nejdůležitější z nich neuvidíte hezky pohromadě v infografice, která je… prostě dlouhá. A to ani neobsahuje všechny možnosti cílení, chybí zde například Partner Categories nebo možnost cílit uživatele podle stránek, kterým dali Like.

Už tedy víte co dělat, až příště budete mít pocit, že vám Facebook neumožňuje zacílit ty uživatele, které byste rádi? Zastavte se, zhluboka se nadechněte a pak se podívejte na následující infografiku od společnosti Qwaya, specializované na reklamní technologie na Facebooku. To by v tom byl čert, abyste se všemi těmi možnostmi na nějaký originální způsob cílení nepříšli.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Jak na marketing přes Pinterest

Pinterest je u nás sice možná méně používaná, rozhodně ale i zde potenciálně velmi zajímavá sociální síť. Statistiky nákupů uživatelů z Pinterestu v porovnání s ostatními sítěmi jasně hovoří o tom, že pinující uživatelé nakupují mnohem raději a investují do toho i více prostředků. Kterým směrem se s Pinterestem vydat, abyste měli možnost je také oslovit?
Přečtěte si více

Facebook ve spokojenosti uživatelů propadl, uspěl Google

Podle letošního vydání American Customer Satisfaction Index jsou návštěvníci Facebooku se svou sociální sítí značně nespokojeni. Facebook se z celkem 230 zkoumaných společností umístil až v poslední pětici, nejhůře mezi sociálními sítěmi, kterým trochu překvapivě kraluje nováček v podobě Google+.