Infografika: Všechny (skoro) možnosti cílení reklamy na Facebooku

Pokud chcete efektivní online reklamu, musíte ji správně cílit. Málokterá služba přitom nabízí detailnější cílení než právě nejpopulárnější sociální síť Facebook. Její nabídka obsahuje běžné způsoby cílení jako věk či pohlaví, ale také některé na první pohled ne zcela intuitivní, jako Custom Audiences či Lookalike Audiences.

Kolik vlastně možností pro přesné zacílení vaší cílové skupiny Facebook nabízí si ale neuvědomíte, dokud ty nejdůležitější z nich neuvidíte hezky pohromadě v infografice, která je… prostě dlouhá. A to ani neobsahuje všechny možnosti cílení, chybí zde například Partner Categories nebo možnost cílit uživatele podle stránek, kterým dali Like.

Už tedy víte co dělat, až příště budete mít pocit, že vám Facebook neumožňuje zacílit ty uživatele, které byste rádi? Zastavte se, zhluboka se nadechněte a pak se podívejte na následující infografiku od společnosti Qwaya, specializované na reklamní technologie na Facebooku. To by v tom byl čert, abyste se všemi těmi možnostmi na nějaký originální způsob cílení nepříšli.