Infografika: Twitter radí, jak na hashtagy

Hashtagy jsou na Twitteru jednou z nejdůležitějších funkcí pro marketéry, kteří chtějí službu používat efektivně. Jak s nimi pracovat tentokrát radí přímo samotný Twitter.

Je pokaždé nutné vytvářet nový hashtag, nebo můžete použít stávající? Podle infografiky od britského Twitteru můžete sice použít existující hashtag, v takovém případě musíte ale do konverzace vnést novou přidanou hodnotu.

Infografiku vytvořil Oliver Snoddy z britské pobočky Twitteru, a to na základě inspirace od agentury London Strategy Unit. Shrnuje v ní základní postup, kterým by měl projít každý, kdo zvažuje hashtagovou kampaň na Twitteru.

To vůbec nejdůležitější? V případě, že použijete úplně nový hashtag, je třeba počítat s nutností jeho široké propagace. Je vhodné zapojit další marketingové kanály, které používáte, a hashtag na nich zmínit a zviditelnit. Jinak není pravděpodobné, že se váš hashtag na Twitteru uchytí.

Kliknutím infografiku zobrazíte ve větší velikosti:

CHOOSING-A-HASTAG

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Modré lízátko vystrašilo 120 milionů lidí, chystá se druhý díl

Pamatujete si na kampaň Take This Lollipop, která varovala uživatele Facebooku před zneužitím jejich údajů? My rozhodně ano, protože jde dodnes o jednu z nejlépe udělaných aplikací svého druhu a díky špičkovému propojení videa s Facebookem vznikl velmi osobní zážitek, ze kterého mrazí. Na Kickstarteru můžete podpořit vznik pokračování.