Infografika: Twitter radí, jak na hashtagy

Hashtagy jsou na Twitteru jednou z nejdůležitějších funkcí pro marketéry, kteří chtějí službu používat efektivně. Jak s nimi pracovat tentokrát radí přímo samotný Twitter.

Je pokaždé nutné vytvářet nový hashtag, nebo můžete použít stávající? Podle infografiky od britského Twitteru můžete sice použít existující hashtag, v takovém případě musíte ale do konverzace vnést novou přidanou hodnotu.

Infografiku vytvořil Oliver Snoddy z britské pobočky Twitteru, a to na základě inspirace od agentury London Strategy Unit. Shrnuje v ní základní postup, kterým by měl projít každý, kdo zvažuje hashtagovou kampaň na Twitteru.

To vůbec nejdůležitější? V případě, že použijete úplně nový hashtag, je třeba počítat s nutností jeho široké propagace. Je vhodné zapojit další marketingové kanály, které používáte, a hashtag na nich zmínit a zviditelnit. Jinak není pravděpodobné, že se váš hashtag na Twitteru uchytí.

Kliknutím infografiku zobrazíte ve větší velikosti:

CHOOSING-A-HASTAG

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Defriendtion: Potrestejte otravné zlozvyky facebookových přátel

Tlačítko "To se mi nelíbí" asi čas od času chybí všem. Příspěvky o tom, co měl kdo k obědu, padesátá fotka sebe sama v koupelně, nesmyslné používání hashtagů nebo rádoby hluboké pravdy si totiž nic jiného nezaslouží. Asi se ho jen tak nedočkáme, tvůrci Defriendtion ovšem přišli s aplikací, která nám to částečně vynahradí.