Infografika: Slovníček pro Facebook Insights

Také občas tak trochu tápete v Insights na Facebooku, a občas marně přemýšlíte, co která položka vlastně znamená? Nevadí, infografika od Jona Loomera vám vše přehledně vysvětlí.

Facebook Insights dovedou být pro méně zkušeného uživatele se všemi svými grafy pěkně zapeklitý oříšek. Výrazy jako “Total Reach”, “Organic Reach” a “Paid Reach” jsou ještě poměrně srozumitelné bez hlubšího zkoumání. Co ale třeba “Frequency Distribution”, “Consumptions” a “Talking About This”? Ačkoliv nejde o nic složitého, pro toho, kdo do marketingu na Facebooku ještě příliš nevidí, mohou všechny tyhle pojmy být docela matoucí a nepřehledné.

Situaci snad napraví povedená infografika z dílny Jona Loomera, profesionálního Facebook marketéra zaměřeného na vše kolem největší sociální sítě. S pomocí téhle infografiky byste do tajů Insights měli proniknout do několika desítek minut i tehdy, pokud jste zatím úplně netknutým nováčkem.

facebook-insights-glossary-jonloomer

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Interaktivní infografika: Jak značky používají Vine

Vine nás baví čím dál tím víc. Znovu a znovu nás překvapuje, jak to, že zrovna formát šestivteřinových videí je tak geniální a výsledky tak působivé. Agentura 7th Chamber připravila interaktivní infografiku, která ukazuje nejlepší příklady použití Vine značkami z celého světa. Podívejte se, čím nejlépe oslovit stále rychleji rostoucí komunitu aktuálně zhruba 45 milionů lidí.
Přečtěte si více

Olympiáda v infografikách. Vznikly jich stovky

Co se změnilo od posledních olympijských her? Sociální sítě jsou zase o pořádný kus dál, infografiky se staly miláčkem marketérů, vznikla nová vizuálně orientovaná prostředí jako Pinterest a dál posiluje i posedlost internetu daty - ideálně o internetu samotném. Když se to všechno dá dohromady, olympiáda v Londýně byla prostě dokonalá příležitost k seberealizaci.