Infografika: Sdílecí mašina Facebooku se zadrhává

Sdílení obsahu už pomalu přestává být výhradně doména Facebooku. Za poslední čtvrtletí totiž internetoví uživatelé a marketéři začínají čím dál častěji využívat služeb Twitteru nebo Pinterestu.

Facebook tak klesl ve srovnání se stejným obdobím loni o devět procent. Alespoň podle studie společnosti Gigya. Podle její infografiky se na Facebook chystají nejen západní služby, ale i ty východní – japonské  Mixi a ruské vKontakte

Facebook ale v rozhodování o změně hlavního sdílecího nástroje poslední dobou dost ulehčuje. Poslední série změn totiž výrazně zamávala zajetými pořádky.

GigyaSocialSharingInfographic

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Pranks of Angels: YouTube u nás začal žertíkem. Po pár měsících přesáhli 20 tisíc zhlédnutí

Fenomén youtuberingu znamená miliony i desítky milionů zhlédnutí u těch nejslavnějších vlogerů v tuzemských podmínkách, je ale vidět i na daleko menších číslech. Tentokrát jsme se rozhodli dát prostor začínajícím youtuberům. To ale neznamená, že o nich slyšíte naposledy. Manželé Michal a Eva říkající si Pranks of Angels mají dobře našlápnuto, po čtyřech měsících si našli přes dva a půl tisíce fanoušků a někdy bývají přirovnáni k Viral Brothers.