Infografika: Sdílecí mašina Facebooku se zadrhává

Sdílení obsahu už pomalu přestává být výhradně doména Facebooku. Za poslední čtvrtletí totiž internetoví uživatelé a marketéři začínají čím dál častěji využívat služeb Twitteru nebo Pinterestu.

Facebook tak klesl ve srovnání se stejným obdobím loni o devět procent. Alespoň podle studie společnosti Gigya. Podle její infografiky se na Facebook chystají nejen západní služby, ale i ty východní – japonské  Mixi a ruské vKontakte

Facebook ale v rozhodování o změně hlavního sdílecího nástroje poslední dobou dost ulehčuje. Poslední série změn totiž výrazně zamávala zajetými pořádky.

GigyaSocialSharingInfographic

Total
0
Shares
Další články
Nejpoužívanější hashtagy 44 tydne
Přečtěte si více

Nejpoužívanější #hashtagy 44. týdne

Říjen se blížil ke konci a není náhodou, že hashtagy #autumn a #halloween společně vévodily postování z více jak 60 %. Oproti minulému týdnu se sportovní fanoušci po skvělém finálovém zápasu v rugby přesunuli na rychlý okruh F1 a psali a fotili o #usgp. Prohlédněte si 5 nejvýznamnějších hashtagů, které ve 44. týdnu hýbaly českými sociálními sítěmi.