Infografika: Facebooková reklamní hantýrka

Reklama na Facebooku dovede být pěkně zapeklitá už jenom tím, kolik různých pojmů je k jejímu úspěšnému zvládnutí potřeba znát. Jon Loomer ve své infografice shrnuje a vysvětluje ty nejdůležitější.

Slovníček pojmů souvisejících s reklamou na Facebooku jistě přijde vhod. Těm, kdo reklamu dělají profesionálně třeba kvůli tomu, že jim dost možná připomene některé reklamní funkce, které největší sociální síť nabízí, ale které příliš často nevyužívají. Těm ostatním pak hlavně proto, že reklama na Facebooku již nabízí poměrně široké možnosti. Zorientovat se ve všech pojmech, když je ještě navíc není kde všechny najít na jednom místě stručně a přehledně vysvětlené, může pro neprofesionála být už za hranou toho, co je ve svém vzácném čase schopen zvládnout.

Infografika, která právě vysvětlení některých důležitých pojmů na jednom místě nabízí, pochází od Jona Loomera, marketingového profesionála zaměřeného na reklamu na Facebooku. Infografika je součástí jeho velmi úspěšné obsahové strategie. Mimochodem, nejen v sociálních sítích, ale právě i v oblasti skvělého zvládnutí obsahového marketingu, by se právě Jon Loomer a jeho blog a stránka na Faceboku mohly stát zajímavým vzorem.

facebook-ads-glossary-jonloomer-infographic

Total
0
Shares
Další články