Infografika: Reklama na Facebooku ve čtvrtém čtvrtletí 2013

Oficiální čísla Facebooku za uplynulé poslední čtvrtletí roku 2013 budou k dispozici až příští týden. To ale nevadí, díky infografice od Kenshoo Social i tak už můžeme mít představu, jak si reklama na Facebooku v posledních třech měsících loňského roku vedla.

Nepříliš překvapivě před vánoci reklama na Facebooku oproti třetímu čtvrtletí rostla, v západním světě jde o tradiční nákupní vrchol roku. Prokliků bylo o 66 procent víc a zobrazení bylo víc o polovinu. Bohužel ale také rostla cena, o 10 procent za proklik a o plnou třetinu při placení za zobrazení.

V celkovém součtu proto není divu, že firmy utratily na sociální síti víc než dvojnásobek oproti předchozímu čtvrtletí. To se jim ale také, alespoň zčásti, vrátilo. Ti, kdo měřili příjmy získané reklamou na Facebooku, je uváděli o 60 procent vyšší než v předchozím třetím čtvrtletí.

Kenshoo Social pro účely infografiky vycházelo z dat o 115 miliardách zobrazených reklam z kampaní, které pro své klienty zajišťovalo v druhé polovině roku 2013. My se na další data o výkonnosti Facebooku v uplynulém čtvrtletí můžeme těšit koncem měsíce. Na 29. ledna totiž má sociální síť naplánovano setkání s akcionáři, kde zveřejní své loňské hospodářské výsledky.

Kenshoo4QInfographic

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Zvířátka a sporty

Neuvěřitelné sportovní výkony, neuvěřitelné výkony zvířecích mazlíčků, něco málo k olympiádě. K tomu zabrousíme i k tématu rovnoprávnosti pohlaví a k problémům prvního světa. Prostě standardně od všeho něco.
Přečtěte si více

Neporušuje náhodou vaše fotka pravidla Facebooku? Naše asi ano

Tohle měl být původně článek pranýřující facebookové hříšníky, kteří mají navzdory nedávné změně pravidel na své stránce cover photo obsahující více než 20 procent textu. Kdyby nebylo dvou věcí. Tou první byl pohled na naši vlastní facebookovou stránku, tou druhou absolutní nemožnost dopátrat se podrobností a použitelného nástroje na měření.