Infografika: Prvky, které zvyšují popularitu facebookových příspěvků

Jak vytvořit na Facebooku příspěvek, který bude mít co největší šanci v ohromné konkurenci zaujmout? TrackMaven zanalyzoval 1,5 milionu příspěvků od několika tisíc stránek, aby objevil, co mají úspěšné příspěvky společné.

Pokud přijde na úspěšnost příspěvků na Facebooku, nejdůležitější je samozřejmě originalita a trefa správným tématem ve správnou chvíli. To ale neznamená, že pomocí statistiky nelze odhalit skryté zákonitosti a přijít se způsoby, jak popularitě svých příspěvků vyjít vstříc.

Takové způsoby se pokusil odhalit TrackMaven při tvorbě následující infografiky. Společnost zanalyzovala celkem 1,5 milionu příspěvků od šesti tisíc úspěšných stránek firem a značek, aby zjistila, které jejich charakteristiky přímo nesouvisející s obsahem příspěvku popularitu příspěvků zvyšují.

Některá zjištění jsou přitom poměrně zajímavá. Společnosti například z analýzy vyplynulo, že příspěvky obsahující více slov, přesněji 80 a více, mají dvakrát vyšší engagement. Důvodem může být, že takové příspěvky obsahují více myšlenek a informací, které mohou rozpoutat následnou diskuzi, která zase přitáhne přátele a známé diskutujících (i když zde pouze spekulujeme). Opět se také potvrdilo, že příspěvky s obrázkem či fotografií si vedou podstatně lépe než příspěvky bez nich. Pomáhají i hashtagy či správně zvolený čas publikace.

Nebudeme ale předbíhat a pro zbytek informací předkládáme přímo infografiku. Třeba vám při vaší práci pomůže trochou inspirace:

080514_The-Nuts-and-Bolts-of-Facebook

Total
0
Shares
Další články