Infografika: O2 Twitter kampaň #uzvimproc

Před nedávnem představil infografikou výsledky svoji vánoční facebookové hry Pojď mi HOP T-Mobile, dnes jsme se dostali k infografice o extrémně zajímavé Twitter kampani #uzvimproc od O2.

Projekt #uzvimproc odstartoval v červenci 2011 v rámci O2 kampaně “UŽ VÍM PROČ mít internet v mobilu”. V první vlně zasáhl hashtag 25 % českého Twitteru, a tak se díky zájmu tweetující veřejnosti začal rozrůstat i celý projekt. K původním 7 telefonům Samsung se přidaly další modely a další značky, prodloužila se doba zapůjčení a O2 chystá pro své aktivní Twitteristy i další akce jako například testování mobilních aplikací.

O kampani přednášela Alena Oswaldová z Telefóniky i na jednom z našich Social Marketers Seminářů.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Jak monitorovat online reputaci

Co se stane, když skupina kreativních lidí hledá infografiku o monitorování online reputace, a žádnou nenajdou? Vytvoří ji sami. Přesně to udělali lidé z Trackuru, společnosti zabývající se monitorováním sociálních médií. Výsledek můžete posoudit sami.