Infografika: Nejpopulárnější zvířátka na internetu. Jak to dělají?

Kocour, který je na Twitteru populárnější než Paul McCartney. Není výjimkou, protože milionové houfy fanoušků a followerů jsou u zvířecích profilů čím dál tím častější. Jejich autoři sází na to, že geeci roztomilá zvířata prostě milují.

Ke statusu internetové celebrity není nutné ovládat klávesnici ani lidskou řeč. Dokazují to kultovní profily jako třeba Boo the dog nebo Grumpy Cat. Roztomilost je jedním z klíčových ostnů, kterými se vám dostanou pod kůži.

Druhým, neméně zásadním faktorem, který rozhoduje o popularitě, jsou páníčci nebo paničky. Právě ti dávají profilům koček a psů jejich osobitou náplň. Oni oživují virtuální ega svých zvířecích kamarádů. Situace už je tak daleko, že nejen kočky se dočkaly vlastní sociální sítě. Catmoji funguje od začátku roku a autor projektu přiznal, že jeho inspirací bylo právě to, že se jeho Facebook čím dál víc plnil fotkami cizích koček.

Český Facebook zatím moc celebritních mazlíků nezná. Svůj profil má ale například jeden z průkopníků – psík Žofka, o kterého se stará tvář českotelevizního pořadu 168 Nora Fridrichová. Zahraniční konkurence ale Žofku hravě překonává, a nejen ji. Americký kocour Sockington má na Twitteru třeba víc followerů než Paul McCartney.

Via ST

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Social média i značky se znovu zapojují: #DOMA, #ProudToLove, #LoveIsLove

S radostí sledujeme, jak se velké značky a celebrity zapojují prostřednictvím sociálních sítí do aktuálního dění. I na Těchinternetech jste si mohli prohlédnout, jak pomáhají s přírodními katastrofami nebo jak reagují na celospolečenské změny. Jednou z takových změn je i rozhodnutí Nejvyššího soudu v USA ohledně legalizace homosexuálních sňatků.
Přečtěte si více

Ovládněte Facebook. Školení na téma reklama, soutěže a správa

Tyinternety.cz spolu s experty ze společností zabývajících se sociálními médii pokračují v seriálu facebookových školení. Účastníkům poskytnou komplexní vhled do fungování facebookové reklamy a tipy pro její využití, návod na pořádání soutěží, správné postupy pro zvládnutí krizové komunikace nebo ucelený přehled o možnostech aplikací.