Infografika: Muži versus ženy na sociálních sítích

Nejpoužívanější sociální sítí je samozřejmě Facebook, infografika uvádí, že na něm uživatelé tráví v průměru 405 minut měsíčně. Právě Facebook přitom spolu s Twitterem a Pinterestem patří mezi ty sítě, kde převažuje slabší pohlaví, i zrovna na něm ne v takovém poměru. Naopak LinkedIn a Google+, sítě, které přitahují relativně méně uživatelské aktivity, patří mezi mužské sítě, kde převážnou většinu osazenstva tvoří pánové.

Jedinou sítí, na které se nachází nad polovinu americké internetové populace (infografika vychází z údajů o Spojených státech) je ovšem Facebook. Na tom jsou dvě třetiny všech obyvatel USA, kteří mají přístup k internetu, druhý LinkedIn se musí spokojit jen s 20 procenty a třetí Twitter s 16 procenty. Podíl internetové populace na YouTube infografika neuvádí, je ale pravděpodobné, že právě videohostingový server od Googlu by mohl návštěvností jako jediný Facebooku úspěšně konkurovat. Pokud jde o strávený čas, vyšel z klání druhý Pinterest, jehož data byla ovšem kombinována s platformou Tumblr.

Více o srovnání nejpopulárnějších sociálních sítí v infografice, která pochází z dílny InternetServiceProviders.org: