Infografika: Muži versus ženy na sociálních sítích

Některé sociální sítě jsou oblíbenější, některé méně, některé mají publikum hlavně mezi mladšími, jiné naopak přitáhly spíš starší. Stejně tak platí, že některé sítě jsou oblíbenější u mužů a některé naopak u žen – právě to se stalo hlavním předmětem zkoumání infografiky z blogu InternetServiceProviders.org.

Nejpoužívanější sociální sítí je samozřejmě Facebook, infografika uvádí, že na něm uživatelé tráví v průměru 405 minut měsíčně. Právě Facebook přitom spolu s Twitterem a Pinterestem patří mezi ty sítě, kde převažuje slabší pohlaví, i zrovna na něm ne v takovém poměru. Naopak LinkedIn a Google+, sítě, které přitahují relativně méně uživatelské aktivity, patří mezi mužské sítě, kde převážnou většinu osazenstva tvoří pánové.

Jedinou sítí, na které se nachází nad polovinu americké internetové populace (infografika vychází z údajů o Spojených státech) je ovšem Facebook. Na tom jsou dvě třetiny všech obyvatel USA, kteří mají přístup k internetu, druhý LinkedIn se musí spokojit jen s 20 procenty a třetí Twitter s 16 procenty. Podíl internetové populace na YouTube infografika neuvádí, je ale pravděpodobné, že právě videohostingový server od Googlu by mohl návštěvností jako jediný Facebooku úspěšně konkurovat. Pokud jde o strávený čas, vyšel z klání druhý Pinterest, jehož data byla ovšem kombinována s platformou Tumblr.

Více o srovnání nejpopulárnějších sociálních sítí v infografice, která pochází z dílny InternetServiceProviders.org:

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Na Facebooku nyní můžete komentovat i fotkou

Do komentářů k příspěvkům již lze kromě odkazů s náhledy vkládat i přímo fotografie. Funkci uvedl programátor Bob Baldwin, který ji spolu s několika dalšími vytvořil na jednom z firemních hackathonů. Přibyla také možnost řadit chronologicky komentáře i na stránkách, které mají funkci Replies.