Infografika: Kdo, jak a odkud používá Twitter

Odkud pochází aktivní uživatelé Twitteru, jakých jsou profesí a jakým způsobem službu používají? Velmi podrobné a hlavně přehledné pojednání na toto téma připravili ve formě rozsáhlé infografiky lidé z Global Web Index.

Co na tom, že data v infografice neodpovídají tomu, co o svých uživatelích prohlašuje sám Twitter. Global Web Index tu vychází ze svých vlastních statistik, a tak přestože sám Twitter uváděl v prosinci minulého roku 200 milionů aktivních uživatelů, Global Web Index se ve stejném období dopočítal k podstatně vyššímu číslu, 288 milionů.

Přestože v této jedné oblasti je tedy třeba brát statistiku s výhradou (Twitter sám asi ví podstatně lépe, kolik má aktivních uživatelů), v ostatních může jít o praktický ukazatel toho, kdo a jakým způsobem síť využívá. Infografika se tím zabývá jak na úrovni zemí, tak na úrovni povolání, věku a hlavně typů aktivity. Nechybí informace o tom, kolik uživatelů a přes jaká zařízení sdílí fotografie, videa, články a jiné typy obsahu, kolik lidí zasílá zprávy a komentuje obsah ostatních či kolik jen pasivně nakupuje nebo jinak konzumuje obsah.

Přikládáme i náhled infografiky, vzhledem k její velikosti je ale nutné stáhnout si ji v originále jako soubor PDF ze stránek globalwebindex.net.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Tlačítko Sdílet konečně i na mobilním Facebooku

Pokud jste pravidelnými uživateli mobilního Facebooku, existuje velká šance, že jste si během svých návštěv všimli jednoho zásadního nedostatku. Mobilní Facebook nenabízel tlačítko pro sdílení. To se na něm nyní objeví, nejprve na mobilním webu a později i v obou majoritních aplikacích.
Přečtěte si více

Pinterest konečně zavádí speciální profily pro značky

Na loňském objevu mezi sociálními sítěmi se sice značky objevují se svými profily už delší dobu, až do včerejšího dne pro ně ale neexistovaly speciální nástroje. Situace se ale konečně změnila, když včera Pinterest představil přizpůsobené profily a nové funkce pro firmy. Zároveň vydal sadu doporučení pro marketéry.