Infografika: Jaké obrázky lidé nahrávají na Facebook?

Nejčastějšími obrázky na Facebooku jsou fotografie lidí, zdaleka ale nevítězí tak drtivě, jak byste možná čekali. Jak si které obrázky vedou, a co lidé na největší sociální síť nahrávají nejčastěji, to zanalyzovala v pěkné infografice společnost Superfish.

Selfie jsou sice velmi populární na Instagramu, na Facebooku ale už tolik ne. Dvakrát tolik než selfies našli lidé ze Superfish na největší sociální síti fotografií lidí v autech. V rámci studie obrázků na Facebooku společnost automaticky zanalyzovala několik milionů uživateli nahraných fotografií.

Těsně přes třetinu fotografií na Facebooku má jako hlavní motiv lidi, naopak o trochu méně než třetina jsou memy a jim podobné obrázky. Zhruba čtvrtina jsou fotografie míst, o zbylých několik procent se dělí věci a aktivity. Přitom 1.4 procenta ze všech fotografií jsou screenshoty z iPhonů, nejčastěji screenshoty zpráv.

Superfish infographics

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook spouští videokanál pro developery

Jste developer mobilních aplikací, her na Facebooku nebo webových stránek, které Facebook používají ke zvýšení návštěvnosti? Pak pro vás máme dobrou zprávu. Facebook spustil videokanál, který by vám měl přinést inspiraci a vaši práci usnadnit.
Přečtěte si více

Engage 2012: Co Socialbakers prozradili o social marketingu

Čeští Socialbakers si včera v New Yorku uspořádali vlastní malou konferenci na téma marketingu a sociálních médií. V jejím průběhu zazněla kromě nevyhnutelných prodejních prezentací i řada zajímavých údajů, statistik a doporučení k aktivitám značek především na Facebooku, které stojí za to shrnout alespoň s pomocí komentovaných screenshotů získaných ze streamovaného přenosu.
Přečtěte si více

Facebook chystá nový News Feed, čeká se víc videa a obrázků

Na čtvrtek 7. března svolala největší sociální síť do svého sídla v Menlo Parku novináře na akci, kde má být představena nová podoba kanálu s příspěvky. Pozvánka sice nic víc neříká, něco málo ale naznačuje projev Marka Zuckerberga u příležitosti zveřejnění hospodářských výsledků a také starší zprávy o chystaných plánech a experimentech.