Infografika: Jak zařídit, aby lidé vaše příspěvky na Facebooku sdíleli

Infografika pochází z dílny společnosti ShortStack, zaměřené na tvorbu aplikací na Facebooku. Stejně jako v případě infografiky věnované soutěžím, i tato je rozdělena na přehledně popsané body, které ve svém souhrnu mohou pomoci s kvalitní strategií pro komunikaci s fanoušky a zákazníky přes Facebook. ShortStack má podle všeho bodové infografiky prostě rád a co víc, jejich podoba sama odpovídá pravidlu číslo 13 z infografiky. Pokud jde o samotná doporučení, ta pocházejí od Mari Smith.

Základním předpokladem, ze kterého infografika vychází ve všem, je snaha o co největší viralitu příspěvků. Pokud vás fanoušci a jejich přátelé sami od sebe sdílejí, je to ten nejlepší způsob, jak se dostat do povědomí co nejvíce lidí, získat si nové fanoušky bez placení za reklamu a svou existenci zviditelnit.