Infografika: Jak zacházet se značkou na sociálních sítích

Sociální sítě otevírají brand manažerům nové možnosti, ale zároveň jim přidělávají i nové problémy. Možnosti brandingu na Facebooku a Twitteru popsala agentura AYTM.

Jaký typ obsahu a jakou formou, očekávají uživatelé sociálních sítí od značek? Agenturní infografika je tentokrát celkem podrobná. Kromě rozdělení do kategorií vydefinovali autoři studie i tři typické uživatele Facebooku nebo Twitteru.

Analytikům vyšlo, že fanoušci sdílejí jen pozitivní zprávy o svých oblíbených značkách. Fanoušci značek mají také mnohem větší vliv než ti, kteří žádné značky nelajkují.

branding-social-media

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Rok 2012 podle Facebooku a Googlu. Data, grafika a video s klavírem

Už jsme se na to pár týdnů těšili a nyní je to konečně tady. Po včerejší rozsáhlé vzpomínce na letošní rok od Twitteru nyní na bilanční vlnu naskočil také Google se svým tradičním videem Zeitgeist. Stejně tak se dnes přidal i Facebook, který posbíral zajímavé statistiky z celého světa a uživatelům nabídl speciální aplikaci. Díky ní můžete na svůj uplynulý rok zavzpomínat i vy.
Přečtěte si více

Ke hledání zločinců už slouží i Pinterest. A funguje to

Věřte nebo ne, místní noviny v městečku Pottstown v Pensylvánii zvýšily míru dopadení hledaných zločinců o 58 procent, když jejich fotky začaly umísťovat na sociální síť Pinterest. Po již poměrně zavedeném Facebooku tak k boji se zločinem zřejmě začne častěji přispívat i další sociální síť.