Infografika: Jak využívat obsah uživatelů pro podporu prodejů

Pokud k nim přistoupíte správně, fotografie či videa přímo od uživatelů mohou být jednou z nejúčinnějších marketingových zbraní na sociálních sítích i mimo ně. Základy toho, jak s uživatelským obsahem pracovat, poradí dnešní infografika.

Uživatelský obsah má v sociálním marketingu své nezaměnitelné místo. Nenahradí sice profesionální obsah, měl by ale vystupovat vedle něj, protože není nic lepšího, než kombinace obojího. Značka tím dává najevo, že je součástí života svých zákazníků, zákazníci mají možnost si zasoutěžit a dost možná i něco zajímavého zažít.

K obsahu uživatelů je ale třeba přistupovat opatrně. Nejdůležitější pravidlo proto říká, že k tomu, aby bylo možné bezpečně použít obsah uživatelů, je třeba vždy získat jejich informovaný souhlas. Samozřejmě tím lépe, čím méně je souhlas obecný a naopak čím specifičtěji popisuje použití získaného obsahu (samozřejmě v rozumných mezích). Jen tak si zákazník dovede představit, co se s jeho fotografií či jinou tvorbou vlastně bude posléze dít, a můžete tak získat jeho plnou důvěru.

K získání uživatelského obsahu je nejlépe použít soutěž, k čemuž se online prostředí v čele se sociálními sítěmi nabízí jako úplně ideální. Získaný obsah pak můžete umístit na stránku na Facebooku, na Twitter, do reklam i na svůj web, a to nejlépe tak, abyste své zákazníky přitáhli ke všem těmto kanálům současně. Šalamounským řešením, které radí i infografika od Offerpop, je umístit obsah na webovou stránku a poté na něj odkázat na sociálních sítích.

OfferpopUGCInfographic

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Politika, panenství i želvička

Už hezkých dvacet týdnů za vás trávíme hodiny a hodiny surfováním na internetu a hledáním nejsdílenějších memů. Je to fuška, ale my víme, že někdo to prostě dělat musí, takže jsme to břemeno vzali na sebe. Připravili jsme si pro vás při příležitosti tohoto významného milníku několik novinek, ale samozřejmě jsme především hledali další várku nesmyslů. A upřímně musíme říct: zase se to povedlo. Už po dvacáté.
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Zeman na scéně, Grammar Nazi, špióni a další verbež

Zeman je suverénní jedničkou v popularitě mezi tvůrci lokálních memů a dokazuje to bohužel týden co týden. Obrázkovým zprávám ze světa dominuje Snowden a pohled do špiónského zákulisí Spojených států. Jinak se internet baví klasickými věcmi: opravováním gramatiky, vtipkováním na účet věřících, Justina Biebera, Britney Spears, světových značek a samozřejmě zvířátek.