Infografika: Jak využívat obsah uživatelů pro podporu prodejů

Pokud k nim přistoupíte správně, fotografie či videa přímo od uživatelů mohou být jednou z nejúčinnějších marketingových zbraní na sociálních sítích i mimo ně. Základy toho, jak s uživatelským obsahem pracovat, poradí dnešní infografika.

Uživatelský obsah má v sociálním marketingu své nezaměnitelné místo. Nenahradí sice profesionální obsah, měl by ale vystupovat vedle něj, protože není nic lepšího, než kombinace obojího. Značka tím dává najevo, že je součástí života svých zákazníků, zákazníci mají možnost si zasoutěžit a dost možná i něco zajímavého zažít.

K obsahu uživatelů je ale třeba přistupovat opatrně. Nejdůležitější pravidlo proto říká, že k tomu, aby bylo možné bezpečně použít obsah uživatelů, je třeba vždy získat jejich informovaný souhlas. Samozřejmě tím lépe, čím méně je souhlas obecný a naopak čím specifičtěji popisuje použití získaného obsahu (samozřejmě v rozumných mezích). Jen tak si zákazník dovede představit, co se s jeho fotografií či jinou tvorbou vlastně bude posléze dít, a můžete tak získat jeho plnou důvěru.

K získání uživatelského obsahu je nejlépe použít soutěž, k čemuž se online prostředí v čele se sociálními sítěmi nabízí jako úplně ideální. Získaný obsah pak můžete umístit na stránku na Facebooku, na Twitter, do reklam i na svůj web, a to nejlépe tak, abyste své zákazníky přitáhli ke všem těmto kanálům současně. Šalamounským řešením, které radí i infografika od Offerpop, je umístit obsah na webovou stránku a poté na něj odkázat na sociálních sítích.

OfferpopUGCInfographic

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook prý zvažuje přidání hashtagů

Podle zdrojů amerického magazínu Wall Street Journal zvažuje největší sociální síť, že by v budoucnu přidala hashtagy po vzoru Twitteru a dalších sociálních sítí. Budoucnost by to ale neměla být nijak blízká, podle dosavadních kusých informací se vše jeví být spíš ve stadiu příprav.
Přečtěte si více

Mapa: Odkud pochází poslední milion tweetů

Chcete vědět, kde se aktuálně nejvíc tweetuje? Mapa posledního milionu tweetů vám spolehlivě odpoví. S ohledem na to, že Dick Costolo aktuálně oznámil půl miliardy tweetů denně (a potvrdil testování vlastního tlačítka Like), jistě si dokážete představit ten bzukot.