Infografika: Jak si vede tisíc největších kanálů na YouTube

Plná čtvrtina nejsledovanějších kanálů je věnována hudbě, zkrátka ale nepřicházejí ani hry tvořící 20 procent, komedie se 14 procenty a relativně hodně kanálů je zaměřeno i na zábavu obecně (13 procent). V počtech kanálů to znamená, že 250 z top tisícovky je o hudbě, 202 o hrách, 136 komediálních a 132 o zábavě. Ačkoliv hudebních kanálů je víc, ty zaměřené na hry vytvářejí více obsahu – přes čtvrtinu všech minut videa vyprodukovaných první tisícovkou. Celkově vyprodukovaly největší kanály za posledních 30 dní před vznikem infografiky čtvrt milionu minut videa.

Tím to ale nekončí, protože video generuje také řadu sociálních interakcí, a to nejenom na YouTube. Velké kanály z YouTube mají totiž rozsáhlé uživatelské základny i na Facebooku a Twitteru, kudy obsah zviditelňují a vylepšují si tak statistiky. A průměrný příjem z reklamy v případě top tisíc kanálů? Podle infografiky činí 23 tisíc dolarů měsíčně. Infografika pochází z dílny OpenSlate.

Infografika: Top 1000 YouTube kanálů

Via TF