Infografika: Jak si vede tisíc největších kanálů na YouTube

Věděli jste, že tisícovka nejsledovanějších kanálů na YouTube má měsíčně celkem 11 miliard zhlédnutí videa, nahraje 30 tisíc videí a celkem se pyšní 462 miliony lidí, kteří kanály sledují? Už dávno neplatí, že uživatelé hledají zajímavá videa náhodně, a nemalé investice Googlu do podpory tvorby původního obsahu zjevně nesou ovoce.

Plná čtvrtina nejsledovanějších kanálů je věnována hudbě, zkrátka ale nepřicházejí ani hry tvořící 20 procent, komedie se 14 procenty a relativně hodně kanálů je zaměřeno i na zábavu obecně (13 procent). V počtech kanálů to znamená, že 250 z top tisícovky je o hudbě, 202 o hrách, 136 komediálních a 132 o zábavě. Ačkoliv hudebních kanálů je víc, ty zaměřené na hry vytvářejí více obsahu – přes čtvrtinu všech minut videa vyprodukovaných první tisícovkou. Celkově vyprodukovaly největší kanály za posledních 30 dní před vznikem infografiky čtvrt milionu minut videa.

Tím to ale nekončí, protože video generuje také řadu sociálních interakcí, a to nejenom na YouTube. Velké kanály z YouTube mají totiž rozsáhlé uživatelské základny i na Facebooku a Twitteru, kudy obsah zviditelňují a vylepšují si tak statistiky. A průměrný příjem z reklamy v případě top tisíc kanálů? Podle infografiky činí 23 tisíc dolarů měsíčně. Infografika pochází z dílny OpenSlate.

Infografika: Top 1000 YouTube kanálů

Via TF

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Twitter uvažuje nad novou metrikou, dosahem tweetů

Pokud by nikdo při získávání followerů na Twitteru nepodváděl, byl by jejich počet velmi přesným ukazatelem popularity účtů. Jenomže to je bohužel pouhou iluzí a uvědomuje si to i Twitter. Uvažuje proto údajně o zavedení nové metriky, která by sledovala reálný dosah, tedy kolik uživatelů tweety z daného účtu skutečně vidělo.
Přečtěte si více

Co když ‘lajkujete‘ na Facebooku úplně všechno?

Napadlo vás někdy, co by se stalo, kdybyste vyjádřili přízeň všemu, co vám Facebook nabízí? Ve Spojených státech už to někoho napadlo, a rovnou to vyzkoušel. Mat Honan z webu Wired lajkoval dva dny všechno, co mu sociální síť ukázala. Za 48 hodin se Mat upsal tisícům stránek.