Infografika: Jak se kšeftuje s falešnými účty na Twitteru

Že je obrovská část účtů na Twitteru falešná a s těmito účty se také čile obchoduje, to už nějakou dobu není žádné tajemství. Kolik jich ale přesně je? Díky novému nástroji Fakers již máme představu a tak mohla vzniknout infografika, která se obchodu s falešnými účty a followery podívala blíže na zoubek.

Věděli jste, že u naprosté většiny masově sledovaných účtů jsou falešných a neaktivních followerů dohromady alespoň dvě třetiny? Mezi těmi s nejméně skutečnými a aktivními followery je Facebook, má jich jen 19 procent, Twitter si ale s 23 procenty nevede o mnoho lépe. Z top celebrit je na tom nejlépe Barrack Obama, z jeho 19 milionů followerů je podle Fakers kvalitní přesně třetina a jen 29 procent tvoří falešné účty. Z menších účtů si velmi dobře vede Instagram, 57 procent jeho followerů jsou skuteční a aktivní uživatelé a jen 15 procent jsou falešné účty.

Ne všichni falešní fanoušci všech stránek jsou ovšem nutně koupení. Falešné účty totiž populární uživatele často sledují už proto, aby jejich profil vypadal důvěryhodně, za tímto účelem je obvykle kombinují s náhodně zvolenými obyčejnými uživateli. Je ale stejně tak pravděpodobné, že ti, kteří mají falešných followerů hodně, je skutečně nakupují, takový nákup totiž není v nejmenším problém. Za tisícovku falešných followerů zájemce zaplatí od dvou do 55 dolarů, v závislosti na tom, jak moc věrohodně se tyto účty tváří. Nakoupit je můžete třeba na eBay nebo přes Google Shopping.

Infografika pochází z dílny Social Selling University.

Infografika: Falešné účty na Twitteru

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Co lidé nejčastěji sdílejí na Twitteru

Jaké typy odkazů a ze kterých zdrojů uživatelé rádi sdílejí na Twitteru, tím se zabývá infografika od společnosti Diffbot. Ta využila svůj nástroj pro analýzu odkazů k zjištění, jaký typ obsahu lidé nejčastěji sdílí formou tweetů. Takže je to jako s každou infografikou - trocha reklamy výměnou za zajímavé informace.
Přečtěte si více

Co s digitálními uživatelskými účty po smrti? Google nabízí řešení

Ačkoliv na smrt nikdo z nás příliš nemyslí, všechny nás jednou čeká. I když účet na Googlu či Facebooku možná není to, co člověka v takovém kontextu napadne jako první, otázka, co se stane s opuštěnými uživatelskými účty na digitálních službách, rozhodně není nepodstatná. Google s novou funkcí nabízí svým uživatelům možnost volby.