Infografika: Jak připravit stránku pro nové sociální vyhledávání na Facebooku

Pokud jde o sociální sítě, platí, že chcete-li na nich jako firma či podnikavý jednotlivec být úspěšní, respektive chcete-li, aby vám přinášely užitek, musíte oslovit ty správné lidi. Tedy ty, kteří o vás a o to, co nabízíte, budou s vysokou pravděpodobností mít zájem. Nový způsob, jak být pro tyto uživatele viditelný, s sebou přinesl Graph Search představený během ledna (prozatím stále v nepovinné betaverzi). Že jde o nástroj, který Facebook stále testuje, ovšem neznamená, že by mu neměla už nyní být věnována náležitá pozornost.

Infografika od Neo Mammalian Studios a Advantage Capital Funds nazvaná úderně „Can Facebook Graph Search Make You Money“ nejprve odpovídá na otázku, kterou předkládá ve svém názvu, aby ve druhé polovině navrhla některé způsoby, jak stránku na Facebooku pro Graph Search optimalizovat. Ne tak, aby ji našel úplně každý, ale rozhodně tak, aby ji našel ten, pro koho je při hledání relevantní. V tomto ohledu se infografika silně zaměřuje na lokaci, má totiž zato, že se zvyšujícím se počtem mobilních uživatelů bude právě optimalizace pro lokaci jedním z nejdůležitějších prvků při snahách o relevantní viditelnost.