Infografika: Jak připravit stránku pro nové sociální vyhledávání na Facebooku

Svůj nový model vyhledávání Graph Search uvedl Facebook počátkem tohoto roku, kdy jej také začal postupně zprovozňovat svým uživatelům. Graph Search přináší některé přelomové novinky ve vyhledávání na největší sociální síti, a tak není divu, že klade také nové nároky na stránky, které v něm chtějí být dobře viditelné pro ty správné uživatele.

Pokud jde o sociální sítě, platí, že chcete-li na nich jako firma či podnikavý jednotlivec být úspěšní, respektive chcete-li, aby vám přinášely užitek, musíte oslovit ty správné lidi. Tedy ty, kteří o vás a o to, co nabízíte, budou s vysokou pravděpodobností mít zájem. Nový způsob, jak být pro tyto uživatele viditelný, s sebou přinesl Graph Search představený během ledna (prozatím stále v nepovinné betaverzi). Že jde o nástroj, který Facebook stále testuje, ovšem neznamená, že by mu neměla už nyní být věnována náležitá pozornost.

Infografika od Neo Mammalian Studios a Advantage Capital Funds nazvaná úderně “Can Facebook Graph Search Make You Money” nejprve odpovídá na otázku, kterou předkládá ve svém názvu, aby ve druhé polovině navrhla některé způsoby, jak stránku na Facebooku pro Graph Search optimalizovat. Ne tak, aby ji našel úplně každý, ale rozhodně tak, aby ji našel ten, pro koho je při hledání relevantní. V tomto ohledu se infografika silně zaměřuje na lokaci, má totiž zato, že se zvyšujícím se počtem mobilních uživatelů bude právě optimalizace pro lokaci jedním z nejdůležitějších prvků při snahách o relevantní viditelnost.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak si vede Pinterest jako nástroj prodeje?

Pinterest je bezpochyby mezi sociálními sítěmi překvapením tohoto roku. Přes 20 milionů uživatelů a stabilní růst, o tom se může jenom zdát mnoha sociálním sítím přítomným na trhu daleko déle. Jak na tom ale Pinterest je jako nástroj pro marketéry? Dokáže zprostředkovat prodeje nebo vygenerovat čtenost?
Přečtěte si více

Vaše nové já. Google+ mění profily, Facebook zase sekci O mně

Ve stejné době, kdy se očekává vyhlášení největších změn news feedu na Facebooku od roku 2006, přichází několik drobných změn na profilech Google+. Mění se velikost cover obrázků, přibývá nová záložka Reviews pro lokální recenze a novou podobu dostala i About sekce na profilech. Shodou okolností právě s touto sekcí aktuálně experimentuje i Facebook.
Přečtěte si více

Nejúspěšnější povodňové příspěvky velkých českých stránek na Facebooku

Tvůrci české služby ZoomSphere se podívali na data největších českých stránek na Facebooku a na to, jak pracují s tématem povodní jejich social media manažeři. Mimo jiné s cílem zjistit, kdo se snaží na tématu pouze lacině přiživit, kdo balancuje na tenké hraně černého humoru, kdo vybízí k solidárnosti, kdo se snaží pomoci v rámci svých možností a podobně. A samozřejmě - jak na tyto posty reagují samotní fanoušci stránek.