Infografika: Jak přesvědčovat klienta o výhodnosti Facebooku

Sociální média mohou být plně moderní marketingovou záležitostí dneška, a mezi mnohými vynášená do oblak až příliš, to ale neznamená, že se do nich s nadšením musí vrhat úplně každý. Někteří lidé mohou trpět nedůvěrou, protože nemají se sociálními médii žádnou zkušenost, nebo se jim prostě jen nelíbí, jak se na Facebook a Twitter ostatní za každou cenu ženou, když v nich jako marketingových kanálech sami nevidí žádný přínos.

Někdy takovému klientovi sociální média skutečně nepomohou tak významně, aby mělo smysl snažit se ho pro ně získat. Jindy je ale jejich přínos evidentní, a pak je vhodné hledat způsoby, jak o tom klienta přesvědčit. Inspiraci, jak se s tímto nelehkým úkolem vypořádat, lze najít třeba také ve společné infografice od společností ShortStack a DashBurst.