Infografika: Jak optimalizovat stránku pro vyhledávání na Facebooku

Vyhledávání na Facebooku možná není tak důležité, jako pozice v klasických vyhledávačích, úplně nepodstatné ale rozhodně není. Jak tedy na to, aby vás uživatelé snadno našli? Optimalizaci v devíti krocích shrnuje infografika od Right On – No Bull Marketing.

Chcete být vidět v novém vyhledávání na Facebooku? Infografika od Right On – No Bull Marketing je přímo pro vás. Původně má sice devět kroků, jak ale sami zjistíte, devátý krok je “tak trochu” nepovinný. Není ovšem třeba zmiňovat, že hlavně pokud jste velká firma, která si to snadno může dovolit, profesionální pomoc od zkušeného člověka může jednoznačně být tou nejlepší volbou.

Ať už profesionální pomoc vyhledáte, nebo ne, infografika vám může poskytnout řadu užitečných informací. Optimalizace pro vyhledávání totiž začíná už při tvorbě firemní stránky na Facebooku, důležitou součástí je uvést na ní dostatek a těch správných informací. Vyvolat dostatečnou aktivitu uživatelů, v podobě Likes, a pokud jste lokálním obchodem, i check-inů, je samozřejmě záhodno také. Nic samozřejmě nezkazí ani publikování fotek a videí, protože jde o jedny z nejoblíbenějších typů obsahu. Detailně v infografice:

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Experimenty Facebooku: Notifikace z news feedu, placené zprávy, emotikony

Při tom, jak velkou má Facebook uživatelskou základnu, si může dovolit neustále podnikat desítky i stovky testů, kterými koriguje svoje budoucí směřování. Nejnovějšími experimenty jsou placené zprávy pro uživatele v Británii, pokus s notifikacemi o počtu nových příspěvků, zavedení emotikonů v příspěvcích nebo plošné omezení počtu pozvánek na události. Zároveň také Facebook představil novinky kolem Open Graph akcí.