Infografika: Jak na marketing přes Pinterest

Pinterest, tak trochu jiná sociální síť. Díky svému ryze vizuálnímu zaměření již opakovaně prokázal, že ti, kdo jsou jeho věrnými uživateli (z 80 procent ženy, mezi nimi nejčastěji matky v domácnosti), nakupují mnohem vášnivěji než uživatelé kterékoliv jiné sociální sítě. Jediný proklik z Pinterestu má pro prodejce stejnou hodnotu jako čtyři prokliky z Twitteru, průměrná objednávka z Facebooku má poloviční cenu než průměrná objednávka z Pinterestu (podle dat Shopify).

Pokud se zabýváte nabízením zboží, jde o pádné argumenty, proč to s Pinterestem zkusit, přestože jeho česká uživatelská základna prozatím nijak široká není. Jak na to, s tím může pro začátek pomoci infografika od kalifornských PrestigeMarketing, kde se dozvíte základní statistiky, postupy a tipy. Kdo ví, třeba se Pinterest časem i u nás rozjede víc, stejně jako třeba v USA. A pak ještě budete rádi, že jste se do něj pustili dřív, než na něm byl úplně každý. Nehledě na to, že již nyní jde o zajímavý způsob, jak oslovit případné zahraniční zákazníky.