Pinterest, tak trochu jiná sociální síť. Díky svému ryze vizuálnímu zaměření již opakovaně prokázal, že ti, kdo jsou jeho věrnými uživateli (z 80 procent ženy, mezi nimi nejčastěji matky v domácnosti), nakupují mnohem vášnivěji než uživatelé kterékoliv jiné sociální sítě. Jediný proklik z Pinterestu má pro prodejce stejnou hodnotu jako čtyři prokliky z Twitteru, průměrná objednávka z Facebooku má poloviční cenu než průměrná objednávka z Pinterestu (podle dat Shopify).
Pokud se zabýváte nabízením zboží, jde o pádné argumenty, proč to s Pinterestem zkusit, přestože jeho česká uživatelská základna prozatím nijak široká není. Jak na to, s tím může pro začátek pomoci infografika od kalifornských PrestigeMarketing, kde se dozvíte základní statistiky, postupy a tipy. Kdo ví, třeba se Pinterest časem i u nás rozjede víc, stejně jako třeba v USA. A pak ještě budete rádi, že jste se do něj pustili dřív, než na něm byl úplně každý. Nehledě na to, že již nyní jde o zajímavý způsob, jak oslovit případné zahraniční zákazníky.