Infografika: Jak na Facebookové soutěže

Soutěže na Facebooku jsou téma, které si pozornost rozhodně zaslouží. Už proto, že nejde jen o to vymyslet dobrou a uživatelsky přitažlivou soutěž, ale také splnit všechny podmínky, které sociální síť ukládá, a v neposlední řadě též naplnit vlastní marketingové cíle. Pojďme si zopakovat základní kroky s přehlednou infografikou.

Infografika pochází z dílny agentury ShortStack, která se, jak ostatně jinak, zaměřuje právě na tvorbu aplikací pro facebookové soutěže. Obsahuje 15 bodů, na které byste při vymýšlení, plánování a realizaci své soutěže na největší sociální síti neměli zapomínat. Správně zorganizovat soutěž na Facebooku není ani zdaleka tak samozřejmé, jak by se mohlo zdát na první pohled, opakovaně se totiž ukazuje, že firmy i marketéři o pravidlech Facebooku buď neví, nebo je jednoduše ignorují a sází na to, že jim to vzhledem k nedůsledné kontrole projde.

To samozřejmě není postup, který bychom mohli jakkoliv doporučit. Jak postupovat správně najdete v maximálně zestručněné formě v infografice. Ta navíc, v případě, že si ji vytisknete, může fungovat jako jakýsi checklist, kde si splnění jednotlivých bodů můžete pro přehlednost odškrtávat:

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Pew Research: Uživatelé Facebooku si od sítě dávají i několikatýdenní pauzy

Jaké jsou návyky uživatelů Facebooku? Proč se síti někteří z nich dočasně vyhýbají? Kolik amerických neuživatelů plánuje v budoucnu účet na Facebooku založit? A chtějí uživatelé čas omezovat, nebo ho na největší sociální síti hodlají naopak trávit víc? I na tyto otázky odpovídá aktuální studie od Pew Research & American Life Project.