Infografika: Jak na Facebookové soutěže

Soutěže na Facebooku jsou téma, které si pozornost rozhodně zaslouží. Už proto, že nejde jen o to vymyslet dobrou a uživatelsky přitažlivou soutěž, ale také splnit všechny podmínky, které sociální síť ukládá, a v neposlední řadě též naplnit vlastní marketingové cíle. Pojďme si zopakovat základní kroky s přehlednou infografikou.

Infografika pochází z dílny agentury ShortStack, která se, jak ostatně jinak, zaměřuje právě na tvorbu aplikací pro facebookové soutěže. Obsahuje 15 bodů, na které byste při vymýšlení, plánování a realizaci své soutěže na největší sociální síti neměli zapomínat. Správně zorganizovat soutěž na Facebooku není ani zdaleka tak samozřejmé, jak by se mohlo zdát na první pohled, opakovaně se totiž ukazuje, že firmy i marketéři o pravidlech Facebooku buď neví, nebo je jednoduše ignorují a sází na to, že jim to vzhledem k nedůsledné kontrole projde.

To samozřejmě není postup, který bychom mohli jakkoliv doporučit. Jak postupovat správně najdete v maximálně zestručněné formě v infografice. Ta navíc, v případě, že si ji vytisknete, může fungovat jako jakýsi checklist, kde si splnění jednotlivých bodů můžete pro přehlednost odškrtávat:

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Popularita Instagramu mezi značkami dál roste

Možná je to díky akvizici Facebookem, možná by k tomu došlo stejně. Počet značek, které jsou na Instagramu, raketově roste. Za poslední tři měsíce tam přibylo dalších 14 z Top 100 světových značek podle žebříčku Interbrands, což je růst o více než třetinu.
Přečtěte si více

Fenomén Fekal Marketingu: Zdeněk Kubík

Czech Made Man, selfmade man, doménový car, investor, filmový producent a zároveň social media marketér, který si sám pro sebe musel vymyslet zbrusu novou speciální kategorii - fekál marketing. Aneb čti dál ty kundo, nebo ti vypíchnem oči!