Infografika: Jak na Facebookové soutěže

Infografika pochází z dílny agentury ShortStack, která se, jak ostatně jinak, zaměřuje právě na tvorbu aplikací pro facebookové soutěže. Obsahuje 15 bodů, na které byste při vymýšlení, plánování a realizaci své soutěže na největší sociální síti neměli zapomínat. Správně zorganizovat soutěž na Facebooku není ani zdaleka tak samozřejmé, jak by se mohlo zdát na první pohled, opakovaně se totiž ukazuje, že firmy i marketéři o pravidlech Facebooku buď neví, nebo je jednoduše ignorují a sází na to, že jim to vzhledem k nedůsledné kontrole projde.

To samozřejmě není postup, který bychom mohli jakkoliv doporučit. Jak postupovat správně najdete v maximálně zestručněné formě v infografice. Ta navíc, v případě, že si ji vytisknete, může fungovat jako jakýsi checklist, kde si splnění jednotlivých bodů můžete pro přehlednost odškrtávat: