Infografika: Jak monitorovat online reputaci

Co se stane, když skupina kreativních lidí hledá infografiku o monitorování online reputace, a žádnou nenajdou? Vytvoří ji sami. Přesně to udělali lidé z Trackuru, společnosti zabývající se monitorováním sociálních médií. Výsledek můžete posoudit sami.

Čerstvě pětiletý startup Trackur se zabývá sledováním online reputace značek i osobností. Pravidelně projíždí miliony webových stránek, aby své klienty upozornil na všechno, co odpovídá jimi zadaným klíčovým slovům.

Když se jednou jeho lidé rozhodli na firemní blog publikovat infografiku, která by dobře shrnovala základy monitorování online reputace, narazili na problém. Něštěstí ale nebyl neřešitelný. Protože nenašli žádnou takovou, která by odpovídala jejich vlastním zkušenostem z pětiletého působení, shromáždili potřebná fakta a předali je lidem z Avalaunch Media, aby je převedli do grafiké podoby.

Infografika v sedmi krocích shrnuje základy toho, jak monitorovat online reputaci, ať už vám jde o vaši vlastní osobu, vaši firmu nebo firmu vašeho klienta. Zároveň nezahlcuje daty, vše je vyjádřeno velmi stručně a přehledně. Nutné je dodat, že i grafická stránka se povedla docela příjemně. Po dlouhém pracovním týdnu rozhodně jde o příjemné a zároveň poučné páteční čtení, které by vás nemělo minout, pokud se v prostředí internetu pohybujete profesionálně.

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Studie: Jak a kde marketéři investují do obsahu

Zbýváte se marketingem orientovaným na spotřebitele a používáte při své práci jeho obsahové formy? Pak byste hladce zapadli mezi většinu. Podle studie 2013 Benchmarks, Budgets and Trends totiž do obsahu v rámci marketingu neinvestuje jen 14 procent reklamních profesionálů z oblasti B2C. Kam svůj obsah umisťují a do jakých forem nejčastěji vkládají své peníze a důvěru?
Přečtěte si více

Přes 200 memů v jediném videu. Kolik jich poznáte?

Agentura Klick Health si pro své fanoušky připravila s koncem roku moc zajímavé video, kde téměř tři stovky jejích zaměstnanců přehrávají jen o něco málo méně různých memů. Kdo jich pozná nejvíc, může vyhrát dovolenou nebo tradičně i nejrůznější lákavé hračky od Applu.
Přečtěte si více

Reklamy v pravém sloupci na Facebooku se zvětší

Reklama v pravém postranním sloupci na Facebooku brzy přestane být jen druhořadým doplňkem news feedu. Facebook se rozhodl počet těchto reklam zmenšit, aby je mohl zvětšit po grafické stránce, a sjednotí se také poměr stran obrázků s dalšími formáty. Během testování změny zvyšovaly engagement uživatelů až třikrát.