Infografika: Jak lidé používají tlačítko Like

Lidé z Lab42 provedli ve jménu získání nových a hlavně aktuálních detailů o používání tlačítka Like mezi tisícovkou uživatelů Facebooku studii, zda a jakým způsobem toto tlačítko na miliardové sociální síti používají. Jestli značkám dávají Like a pokud ano tak proč, zda je podle nich Facebook dobré místo pro komunikaci se značkami, a pokud se značkami komunikují, jakým způsobem to dělají nejčastěji. Mezi otázkami také nechybělo, zda se uživatelům vyplatí dát značce svůj Like i finančně, a pokud ano, kolik jim to ušetří peněz.

Infografika se ale zabývá i méně příjemnými otázkami. Dávají uživatelé Like i těm značkám, od kterých nemají v plánu nakupovat? Proč uživatelé, kteří značkám Like nedávají vůbec, dospěli k tomuto rozhodnutí? Stydí se někdy uživatelé projevit značce svou náklonnost i ve chvíli, kdy ji cítí, a pokud ano, jak často a u jakých produktů je to nejčastější? A možná vůbec nejdůležitější otázka, která často zapadá za snahou o získání nových fanoušků: Jaké jsou důvody, proč svůj Like stránky na Facebooku nejčastěji lidé berou zpět?

Odpovědi, ke kterým se studie dobrala, najdete v infografice:

Infografika: Tlačítko Like