Infografika: Jak české a britské firmy odpovídají na Facebooku

Výzkum české společnosti Brand Embassy odhaluje, jak se firmy staví k zákaznické péči na sociálních sítích. Stovka českých a britských firem byla prověřena mystery výzkumem Social (S)caring Brands a mimo jiné se ukázalo, že české firmy odpovídají na zákazníky na Facebooku o 16 procent častěji, než firmy ve Velké Británii.

Užitečným zjištěním průzkumu od Brand Embassy je fakt, že zákazníkům se jednoznačně vyplatí používat sociální síť pro zaslání stížnosti nebo dotazu. Společnosti zde odpovídají průměrně o celých 13 hodin rychleji, než na dotaz zaslaný pomocí e-mailu či online formuláře.

Z celkové stovky českých a britských firem, které byly analyzovány pomocí mystery respondentů, jich 85 procent zodpovědělo zákaznický dotaz. Rekordmanem v rychlosti reakce se stal elektronický obchod Mall, který reagoval na zákazníka na Facebooku během jedné minuty. Naopak nejpomalejší reakce se dostala zákazníkovi dopravce Leo Express, který na odpověď e-mailem čekal přes 24 dnů. Věcně a stručně reagovala na dotazy většina firem, stabilně nejkvalitnější reakce si připsaly české elektronické obchody. Celkově nejrychleji a věcně reagoval mobilní operátor T-Mobile.

Další informace a podrobnosti mezinárodního srovnání najdete v infografice:

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak by vypadaly změny na Facebooku ve skutečném životě

Parta stojící za YouTube kanálem Extremely Decent vytvořila povedenou parodii spadající do populární kategorie "kdyby Facebook byl skutečný svět...". I když se u nás obvykle na Facebook díváme spíše z marketingového pohledu a pro značnou část změn máme pochopení, otravnost neustálých úprav z pohledu běžného uživatele se v tomto případě povedlo zachytit takřka dokonale.
Přečtěte si více

Aplikace ukáže, za které příspěvky by vám v jiných zemích hrozil trest

Originální aplikace od Amnesty International New Zealand chce lidem na příkladu Facebooku přiblížit, jaké všechny pro ně běžné aktivity či názory jsou v jiných částech světa i pod velmi krutými tresty zakázány. Trial by Timeline svým uživatelům podle Facebooku vyhodnotí, co by se jim mohlo stát kvůli úplně běžným věcem, které ve svém životě dělají, v nesvobodných či méně svobodných zemích světa.