Infografika: Google+ v sociálním přihlašování dotahuje Facebook

Facebook sice ve světě sociálních loginů stále s přehledem vede, jeho náskok se ale snižuje. Polepšuje si Google+, ne ovšem na úkor Facebooku, ale na účet menších hráčů. Vyplývá to z infografiky společnosti Gigya.

Google+ se možná nemůže  Facebooku rovnat ani v počtu aktivních uživatelů, ani v času, který tito uživatelé na sociální síti tráví, v jednom ohledu mu ale na paty šlape. Jde o oblast sociálních loginů, tedy využívání účtů na sociální síti k registraci a  přihlašování do nezávislých služeb, nejčastěji webových či mobilních aplikací.

Facebook podle společnosti Gigya má v této oblasti dlouhodobě náskok, patří mu přes 50 procent trhu. Počítá se přitom ne množství aplikací, které různé sociální loginy nabízejí, ale počet uživatelů, kteří je využívají. V posledním loňském čtvrtletí činil podíl Facebooku 51 procent a zůstal tak na hodnotě z předešlých měsíců. Druhé bylo Google+, s 28 procenty a dvouprocentním nárůstem oproti předchozímu čtvrtletí. Třetí Yahoo ztratilo mezičtvrtletně tři procenta a usadilo se na 15 procentním podílu, ostatní menší hráči zůstali více či méně na svém.

Co ale může být pro Facebook, který je nyní primárně mobilní společností nejen podle svého přání, ale i fakticky, nepříjemné, je tříprocentní ztráta v oblasti přihlašování mobilního. Jeho celkový náskok je ale na mobilech s 63 procenty stále obrovský. Google+ si na mobilech polepšilo o 5 procent a zastavilo se na 25 procentním podílu.

Pokud by vás zajímala nejen infografika, ale i celá zpráva společnosti Gigya věnovaná sociálnímu přihlašování, můžete si ji stáhnout zde (za kontaktní údaje). A teď už slíbená infografika:

Social-Login-Infographic_Q4_Gigya

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Černý pátek, kočky jako kočky a Vánoce za rohem

Další výběr memů přináší opět odpovědi na nejzásadnější otázky života, vesmíru a vůbec. Dozvíme se, jak je to ve skutečnosti s pitím alkoholu, jak si správně napsat Ježíškovi o dárky, jak se rodí děti, proč muži a ženy masturbují, jak udělat dokonalého sněhuláka, jak Sauron ve skutečnosti hledá ztracený prsten a jak kočky vypadají jako kočky...
Přečtěte si více

Shareaholic: Návštěvnost zprostředkovaná Facebookem roste, hlavně na mobilech

Facebook je mezi sociálními platformami dlouhodobě tou vůbec nejvýkonnější v přivádění návštěníků na externí weby. Analýza od Shareaholic ukazuje, že za poslední rok si ještě polepšil, když jím zprostředkovaná návštěvnost povyrostla o skoro 60 procent. Dobrou zprávou navíc je, že rozhodující podíl na růstu měla mobilní návštěvnost.